Tänään oli siis Ylvan 1v synttärit ja myöskin mun reissu on nyt puolivälissä! 2,5 vk siis jäljellä!
Tytöt ovat olleet koko viikon kovassa kuumeessa ja flunssassa, joten ei olla kauheesti mitään kivaa voitu tehdä..:( Tänään tytöt oli kuitenki jo kunnossa ja käytiin koko perheen kanssa Genevessä kiertelemässä ja kuvia tuli räpsittyä taas ihan mukava määrä! Päivä oli tuskasen kuuma ja kaupungissa kiertely ei ollut mitään maailman mukavinta.. mutta puistossa piknikillä päivälliseks täytettyä pantonkia ja jääteetä kelpaa kyllä mulle! :p Huomenna lähtee käyntiin viikon viimenen työpäivä ja viikonloppu täynnä suunnitelmia! Can't wait :)