Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Tämä on hiekkaa, mihin naula vajoaa, jokainen jyvä sinua kutittaa. Tämä on kuiskaus melun jälkeen, tämä on reitti ikuisuuteen..

Homecoming-viikko!

Viimeviikon torstaina koulun jälkeen löysin kaapistani yllätyksen:


Oltiin just edellisenä päivänä kaverien kanssa ruokavälkällä puhuttu amerikkalaisista herkuista ja kovaan ääneen mainostin, että ainoo suklaa mitä täällä pystyy syömään on tutut ja turvalliset Snickers ja Twix koska Fazerin ja Maraboun jälkeen kaikki suklaa on pahaa!
Löysin sitten twixin ja snickersin kaapistani ja post-iteillä: 
Don't "snicker" too hard. But I would really get "twix" out of it, if you went to homecoming with me 
(Älä "naura" liian kovaa. Mutta saisin todella "kiksejä" siitä, että tulisin homecoming tansseihin mun kaa)
Siitä sitten lauantaina mekkoa ostamaan! :D

Meillä homecoming-viikko alko maanantaina pyjama/badhairday -teemapäivällä. 
Mun pyjama ei ihan täytä koulun pukukoodivaatimuksia niin tyydyin sunnuntai-lookiin ja muumipeikkoon :D


Tiistaina oli sitten biker/sports -päivä, keskiviikkona Hawaiian -päivä ja torstaina superhero/cartoon -päivä.
Vaikka kuinka puhuttiin, että tällä viikolla otetaan paljon kuvia, nii tottakai se sitten jäi.. :D
Mulla kävin niinkin hyvä tuuri että sain pikku nuhan, että esim havajipäivänäkin mun asuun kuulu tottakai villasukat, koska olin koko ajan ihan jäässä..

Teemapäivien lisäks meillä oli myös iltaohjelmaa.. 
Tiistaina oli bonfire ja luulin oikeesti että se on joku nuotio-ilta, koska koululla mainostettiin paljon että tuokaa omat vaahtokarkit, mutta se olikin järjettömän iso kokko :D


Tässä myös pari kuvaa mun kavereista!

Michaela ja Luisa
Chelsea, Katie ja Brian

Perjantaina meillä oli sitten homecoming-peli, joka tottakai voitettiin 20-3!
Fiilis oli hyvä ja kannustettiin kovaa!
Pelin puoliajalla kruunattiin sitten homecoming kuninkaalliset ja myös koulun marching band esiintyi!



Lauantaina olikin sitten pää päivä ja homecoming tanssit!
Meille oli tiedossa isot "ryhmädeitit" ja 6 parin voimin käytiin ekaks päivällä iJump -trampoliinipuistossa Idaho Fallsissa! Se oli ihan hauskaa. Sitten pojat toi meidät kotiin laittautuun iltaa varten ja päivä jatku illallisella. Terrel tuli 7 aikaa hakemaan mua kotoa ja Sean ja Luisa odotteli jo autossa, koska Sean oli meidän kuskina.


Sean ja Luisa ja mun deitti Terrel

Brysonin perhe oli lavastanu niiden kotiin kunnon 5 tähden ravintolan ja kaikki oli oikeen viimesen päälle. Syötiin suussa sulava illallinen ja sitten lähettiin kohti tansseja. Meillä oli kunnon säännöt että tytöt ei saanu ite avata mitään ovia ja pojat anto takkinsa meille jopa pikkumatkalle ovelta autolle ja autosta ovelle. 
Itse tanssit oli aika laimeet, ei yhtään niinku kaikissa high school-elokuvissa.. Porukkaa ei ollu paljoo, koska ihmiset kuulemma tiputtelee sinne omia aikojaa koko ajan ja yleensä sinne vaan mennään, otetaan valokuvat, tanssitaan pari tanssia ja lähetään. Me otettiin iso ryhmäkuva ja tottakai omat kuvat joka parista.
Sitten lähettiin jo aika pian takasin Brysonille, missä meitä odotti sitten jälkiruoka. Siinä piakkoin kello alkoi jo sitten lähestyä kahtatoista, jolloin oli tarkotus lähtee kotiin. Autosta tottakai saatettiin ihan koti-ovelle asti -tottakai takki hartioilla! Täytyy kyllä sanoo, että ihan jännä kokemus :D

tiistai 18. syyskuuta 2012

I was born tomorrow. Today I live. Yesterday killed me.

Perjantaina oltiin Luisan kanssa meidän ekassa am. jalkapallo-pelissä Seanin, Brysonin ja Michaelan kaa! Ei tietenkää ymmärretty pelistä mitään, mutta kova kannustus oli sillon ku muutkin kannusti! Cheerleaderit johti edessä ja marching band säesti vieressä :D 





Pelin jälkeen mentiin vielä Brysonille leffailtaa viettää, mut päädyttiinki pelaileen lautapelejä!

Lauantai aamuna herättiin sitten shoppaileen. 
Mun ostoslistalla oli mekko homecoming tansseihin ja nää cowboy-bootsit!


Tää viikko on siis homecoming-viikko ja meillä on joka päivä joku pukeutumisteema, iltasin kaikkee kivaa ohjelmaa, perjantaina homecoming-peli ja lauantaina tanssit! Siitä onkin sitten hyvä jäädä 2vk harvest-lomalle!

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Hämmentää mua muuttuen, maailma, mä muutu en, jäin siihen missä näin mä sut, en tälläiseen oo uskonut..

FAIR! 
Viimeviikolla täällä oli siis tivoli kaupungissa, tää on joku tositosi amerikkalainen juttu ja joka osavaltiossa on useita, me pääseen nauttimaan Eastern Idaho State Fairista! Siellä, niinku ihan missä tahansa tivolissa ajellaan laitteilla, pelaillaan pelejä joista voi voittaa isoja pehmonalleja ja syödään maha täyteen roskaruokaa ja herkkuja (jotka sitten loppujenlopuks oksennetaan ulos kun mennään maha täynnä laitteisiin) :D


Sitten saatiin lisää perheenlisäystä, meidän kisuli sai 5 järjettömän sulosta pentua!




On kyllä Suomella opittavaa, täällä lasketaan peppumäkee kesälläkin! Eilen me käytiin ice-blockaamassa..


Elikkä ihan tollanen iso jääpalikka, joka liukuu nurmikolla tosi hyvin! Pyyhe vaan päälle ettei peppu jäädy :D




 Ilta on hyvä päättää mehujään syömiseen, kun ollaan jo valmiiksi ihan jäässä!
Täällä alkaa yöt olla jo tosi kylmiä, vaikka päivisin mittari kapuaakin vielä 25-30 asteeseen!



Mulla on täällä oma personal-kampaaja! Mun host-äiti rakastaa taiteilla mun hiuksilla kaikkee, 
tänään mulla oli koulussa tämmönen luomus, aivan ihana!
 En ees tienny mitä kaikkee mun hiuksilla voi tehdä, näköjään aika paljon kaikkee jos vaan taitoo löytyy ;D


 Perheen lemmikkeihin kuuluu myös tää söpöliini!


Tää fretti on nimetty Ice Agen laiskiaisen mukaan Sidiksi!


Oon myös saanu alettua rakenteleen mun seinää, tavotteena saada seinä täyteen kuvia ja kaikkee muistoja!


keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Yellowstone!!

Viime viikonloppuna tehtiin reissu Yellowstonen kansallispuistoon! Perjantai-ilta ajeltiin kohti Island Parkia, jossa näillä on mökki ja asusteltiin siellä. Lauantaina lähetiin Yellowstoneen ja kierreltiin osa nähtävyyksistä, mutta sitten pääsi ukkonen yllättämään ja lähettiin takasin mökille. Sunnuntaina käytiin sitten katsomatta loput nähtävyydet! Yellowstone on kyllä huippu, suosittelen jos ikinä on mahdollisuus siellä päästä käymään! Tässä siis kuvia päänähtävyyksistä..kuvia tuli taas napsittua reilu 500 joten piti vähän karsia! Siellä on kuitenkin paljon muutakin kuin nää nähtävyydet kuten eläimet ja luonto ylinpäätään!


Fountain Paint Pot


Earthquake's Offspring

Glepsydra Geyser




The Grand Canyon of Yellowstone

Ukkonen pääsi yllättään!

Mammoth Hot Springs





Tässä myös muita kuvia täältä, on ollu kauhee kiire ja paljon tekemistä, joten kauheesti en oo ehtinyt päivitellä! Koulubussin kyytiin pääsin siis viimein ja voi luoja! Jos ootte kuullu tarinoita suorassa kulmassa istumisesta ja pomppivasta menosta, niin totta joka sana! Aamusin bussi nappaa kyytiin n. 7:20 ja siinä sitten huristellaan ja kierellään joka talo ja meidän bussin kyydissä mun ja Katerinan lisäks on lähes pelkästään pikkulapsia ja voi sitä huudon ja melskeen määrää iltapäivisin kotiin päin! Huh, onneks ollaan jouduttu meneen vaan kerran kotiin bussilla. Host-mami tulee yleensä hakemaan ja useimpina aamuina on myös vienytkin!



Suurinpiiretin joka risteys on stop joka suuntaan??
Kyllä, tiet ovat suoria.. jos joudut rattia kääntään, todennäköisesti oot risteyksessä :D

Kaikki on aivan valtavaa!! Ite ostin saippuan 750ml :D

Hassuja vesimeloneja!