Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Hämmentää mua muuttuen, maailma, mä muutu en, jäin siihen missä näin mä sut, en tälläiseen oo uskonut..

FAIR! 
Viimeviikolla täällä oli siis tivoli kaupungissa, tää on joku tositosi amerikkalainen juttu ja joka osavaltiossa on useita, me pääseen nauttimaan Eastern Idaho State Fairista! Siellä, niinku ihan missä tahansa tivolissa ajellaan laitteilla, pelaillaan pelejä joista voi voittaa isoja pehmonalleja ja syödään maha täyteen roskaruokaa ja herkkuja (jotka sitten loppujenlopuks oksennetaan ulos kun mennään maha täynnä laitteisiin) :D


Sitten saatiin lisää perheenlisäystä, meidän kisuli sai 5 järjettömän sulosta pentua!




On kyllä Suomella opittavaa, täällä lasketaan peppumäkee kesälläkin! Eilen me käytiin ice-blockaamassa..


Elikkä ihan tollanen iso jääpalikka, joka liukuu nurmikolla tosi hyvin! Pyyhe vaan päälle ettei peppu jäädy :D




 Ilta on hyvä päättää mehujään syömiseen, kun ollaan jo valmiiksi ihan jäässä!
Täällä alkaa yöt olla jo tosi kylmiä, vaikka päivisin mittari kapuaakin vielä 25-30 asteeseen!



Mulla on täällä oma personal-kampaaja! Mun host-äiti rakastaa taiteilla mun hiuksilla kaikkee, 
tänään mulla oli koulussa tämmönen luomus, aivan ihana!
 En ees tienny mitä kaikkee mun hiuksilla voi tehdä, näköjään aika paljon kaikkee jos vaan taitoo löytyy ;D


 Perheen lemmikkeihin kuuluu myös tää söpöliini!


Tää fretti on nimetty Ice Agen laiskiaisen mukaan Sidiksi!


Oon myös saanu alettua rakenteleen mun seinää, tavotteena saada seinä täyteen kuvia ja kaikkee muistoja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti