Perjantaina oltiin Luisan kanssa meidän ekassa am. jalkapallo-pelissä Seanin, Brysonin ja Michaelan kaa! Ei tietenkää ymmärretty pelistä mitään, mutta kova kannustus oli sillon ku muutkin kannusti! Cheerleaderit johti edessä ja marching band säesti vieressä :D
Pelin jälkeen mentiin vielä Brysonille leffailtaa viettää, mut päädyttiinki pelaileen lautapelejä!
Lauantai aamuna herättiin sitten shoppaileen.
Mun ostoslistalla oli mekko homecoming tansseihin ja nää cowboy-bootsit!
Tää viikko on siis homecoming-viikko ja meillä on joka päivä joku pukeutumisteema, iltasin kaikkee kivaa ohjelmaa, perjantaina homecoming-peli ja lauantaina tanssit! Siitä onkin sitten hyvä jäädä 2vk harvest-lomalle!





Kuulostaa siltä että oot saanu kivoja kavereita ja muutaki ajateltavaa kun Suomi! :) Oot oikeesti mun esikuva koska oot ollu kk mua kauemmin. Toivon että tää helpottaa. Toki päivä kerrallaa ja joskus on parempi tai huonompi päivä. Olis kiva skypettää joku kerta kun saatais aikataulut kohtaamaa, esim. ton sun loman aikana? Vaihetaa myös osotteet niin voidaan kirjeillä ;) Voimia! Love you!
VastaaPoista