Viikonloppu jatkui sitten erittäin mukavasti perjantai-yönä mahataudilla... inte kiva!
Lauantai ja sunnuntai menikin sit sängyn ja sohvan pohjalla... Tulipa katottua muutama leffa siinä, kaikista paras niistä oli Little bit of heaven, suosittelen! Viikonloppua kuitenkin piristi, kun sain hieman myöhäisen joululahjan :D Johanna-kummi perheineen lähetti ihanat villasukat ja suklaata! Kumma juttu kun isot paketit tulee viikossa parissa, mut pikkuisilla kestää yli kuukausi hehe :D Sain myös mummilta taas kortin perille, iiiiiso kiitos molemmille!! <3
Maanantai oli Martin Luther King day, eli ei koulua!!
Päivällä tuli kans otettua rennosti ja harjoteltua taas syömistä ja illalla meninkin sit jo tanssitunnille,
siellä tosin loppu voimat jo tunnin jälkeen ihan ymmärrettävästi mahataudin jälkeen..
Tiistaina oli sit taas kouluaamu ja meillä alko Winterfest viikko!
Tiistain teema oli colored pants/ugly sweater, mulla oli vaan kirkkaan siniset farkut päällä ja tottakai unohdin sit sen kuvan.. :D
Noh, Katerina sai sit sen mun mahataudin ja lähti koulusta kesken päivää ja on nyt vuorostaan maannu sohvalla...
Keskiviikkona oli Cowboy/Indian teema ja mä olin sit cowgirl :D
Perjantaina mun aamu alkokin sitten taas heti kävelylenkillä, tiet on vielä niin liukkaat ettei juosta uskalla..
Sit lösähdin Katerinan viereen sohvalle vaan kattoon taas telkkaria, kunnes käytiin äkkiä keskustassa asioilla
ja sit tultiin kotiin ja laittauduttiin illan peliin. Perus perjantai siis :D
Lauantai alko samalla kaavalla, kävin aamukävelyllä taas!
Sitten kotiin päästyäni suihkun jälkee laittauduin ja sit lähettiin Jonathanin, Alyssan, muksujen ja Tonyn kanssa Pocatelloon sushille!
Herkuttelun jälkeen käytiin sitten vielä kattomassa sormuksia ja Tony menikin sitten ostamaan tyttöystävälleen sormuksen! Voi vitsi se oli innoissaan :D
Kosinta olis sit suunnitteilla ystävänpäivälle! Voikun romanttista :)
Sitten kun Jonathan oli heittämässä mua kotiin, käytiin nappaan Luisa mukaan ja se tuli siis meille.
Lupauduin tekeen päivällisen ja päädyttiin tekemään pizzaa! Jauhelihaa, punasta&vihreetä paprikaa, sipulia, oliiveja, tomaattia ja juustoo,
ja totta kai amerikkalaiseen tyyliin paksu pohja ai että tuli hyvää!
Sen jälkeen lähdettiinkin Winterfest peliin joka voitettiin aika reilusti!
Sen jälkeen ois ollu winterfest dance, mut kuultiin ettei sinne paljo ketään oo menossa ja vitosen ois kuitenkin maksanu,
nii päätettiin mielummin lähtee Luisan, Jessican ja Jaxonin kanssa Rupe'siin jätskille! Oli taas ihan mahtavaa :)
Kotiuduin sitten vasta 12 aikaan ja aamulla oli aikanen herätys skypettään Essille!<3
Voi vitsi kun oli ihanaa puhua taas kasvotusten ekaa kertaa melkein puoleen vuoteen, ku Essi sai vihdoinki hommattua skypen itelleen :D
Sit lähettiinkin normaalisti kirkkoon ja nyt päivällistä odotellessä oli oiva väli päivittää taas blogia!
Loppupäivän sunnitelmiin kuuluu käydä taas kävelyllä ja sitten tehdä vähän läksyjä ja hakee kesätöitä :D
Tässä vielä pari kuvaa komiasta sotilaastani! :)

Keskiviikkona oli Cowboy/Indian teema ja mä olin sit cowgirl :D
Marco ja Elizabeth
Tässä mun asu, kuva ei oo kovin hääppönen, ainoo mikä otettiin ja tarkennus oli tottakai taustassa, mutta näkee kuitenki mitä oli päällä :D
Torstaina oli twin day ja oltiin sit Luisan kaa kaksoset!
Päällä meillä oli meidän samallaiset Yellowstone hupparit,
jotka siis ostettiin samana viikonloppuna mut toisistamme mitään tietämättä :D Sama maku hehe;)
Perjantaina mun aamu alkokin sitten taas heti kävelylenkillä, tiet on vielä niin liukkaat ettei juosta uskalla..
Sit lösähdin Katerinan viereen sohvalle vaan kattoon taas telkkaria, kunnes käytiin äkkiä keskustassa asioilla
ja sit tultiin kotiin ja laittauduttiin illan peliin. Perus perjantai siis :D
Lauantai alko samalla kaavalla, kävin aamukävelyllä taas!
Sitten kotiin päästyäni suihkun jälkee laittauduin ja sit lähettiin Jonathanin, Alyssan, muksujen ja Tonyn kanssa Pocatelloon sushille!
Herkuttelun jälkeen käytiin sitten vielä kattomassa sormuksia ja Tony menikin sitten ostamaan tyttöystävälleen sormuksen! Voi vitsi se oli innoissaan :D
Kosinta olis sit suunnitteilla ystävänpäivälle! Voikun romanttista :)
Sitten kun Jonathan oli heittämässä mua kotiin, käytiin nappaan Luisa mukaan ja se tuli siis meille.
Lupauduin tekeen päivällisen ja päädyttiin tekemään pizzaa! Jauhelihaa, punasta&vihreetä paprikaa, sipulia, oliiveja, tomaattia ja juustoo,
ja totta kai amerikkalaiseen tyyliin paksu pohja ai että tuli hyvää!
Sen jälkeen lähdettiinkin Winterfest peliin joka voitettiin aika reilusti!
Sen jälkeen ois ollu winterfest dance, mut kuultiin ettei sinne paljo ketään oo menossa ja vitosen ois kuitenkin maksanu,
nii päätettiin mielummin lähtee Luisan, Jessican ja Jaxonin kanssa Rupe'siin jätskille! Oli taas ihan mahtavaa :)
Kotiuduin sitten vasta 12 aikaan ja aamulla oli aikanen herätys skypettään Essille!<3
Voi vitsi kun oli ihanaa puhua taas kasvotusten ekaa kertaa melkein puoleen vuoteen, ku Essi sai vihdoinki hommattua skypen itelleen :D
Sit lähettiinkin normaalisti kirkkoon ja nyt päivällistä odotellessä oli oiva väli päivittää taas blogia!
Loppupäivän sunnitelmiin kuuluu käydä taas kävelyllä ja sitten tehdä vähän läksyjä ja hakee kesätöitä :D
Tässä vielä pari kuvaa komiasta sotilaastani! :)




















