Oon kyllä aika kämmäri ton kameran kanssa. Ekalla kerralla, kun käytiin ajelulla Salévella, kamera unohtui kotiin ja nyt siitä loppui akku kesken kaiken!! Seuraavalla kerralla kyllä varmistan, että kamera tulee varmasti mukaan vuorille -akku täynnä! :D
Perjantaina mulla oli siis "iltavuoro". Anna ja Björn lähtivät lounaan jälkeen Geneveen ja minä jäin tyttöjen kanssa. Kaikki meni todella hyvin! Sain juuri silloin kuulla hyviä uutisia lennoistani Amerikkaan, sillä lentomatkassani Helsinki - Pariisi - Salt Lake City - Idaho Falls oli ongelma lyhyen vaihtoajan vuoksi Pariisissa. Suunnitelmissa on siis lentää Pariisiin jo edellisenä päivänä, mutta matkalla en saa poiketa yksin missään, vaan minulla pitää olla joku täysi-ikäinen "saattaja" mukana. Hyvät uutiset siis oli, että Mariushan sinne mua lähtee saattamaan, joten saadaan viettää viimeinen päivä ja yö ennen mun vaihtovuotta Pariisissa!! Pointtihan oli, että hyvät uutiset saivat mut tosi tosi hyvälle tuulelle, joka tarttui heti tyttöihinkin, niin meillä oli tosi mukava iltapäivä ja päivällisen jälkeen iltatoimetkin sujuivat mallikaasti ja tytöt menivät kiltisti nukkumaan! Annan ja Björnin tultua takas hieman ennen puolta yötä, pääsin minäkin vetäytymään omaan pikku kämppääni unten maille. :)
