Maanantaina en ollut vielä päässyt 'sunnuntaiden sunnuntaista' yli, joten sama kaava jatkui maanantain työpäivänkin jälkeen! Päikkäreitä ja lahnaamista :D Yöllä päätin sitten saada jonkun mahataudin tai ruokamyrkytyksen, joten tiistain vietin sohvalla, vaikka suunnitelmissa oli käydä Bernissä. Björn ja tytöt siis lähti kyllä sinne, mutta mä jäin katsomaan Ally McBealia.. Illalla olo oli jo parempi ja keskiviikkona taas työaamu!
Keskiviikkona iltapäivällä käytiin Even ja Leenan kanssa Divonnessa piknikillä! Herkulliset eväät, aurinko, hyvä seura ja kotona odottava salmiakkilähetys korvas kyllä Bernin missaamisen :D Ja niinkuin tänäkin iltana, kuuman päivän päätti ukkosmyrsky!
| Leena :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti