Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

torstai 5. heinäkuuta 2012

Ei yksinäinen unta saa..

Nukkumatti ei vielä ole uskaltanut kylään, niin kirjottelempa tässä sitten yöllisen sateen ropinassa tämän viikon kuulumiset. :D

Maanantaina en ollut vielä päässyt 'sunnuntaiden sunnuntaista' yli, joten sama kaava jatkui maanantain työpäivänkin jälkeen! Päikkäreitä ja lahnaamista :D Yöllä päätin sitten saada jonkun mahataudin tai ruokamyrkytyksen, joten tiistain vietin sohvalla, vaikka suunnitelmissa oli käydä Bernissä. Björn ja tytöt siis lähti kyllä sinne, mutta mä jäin katsomaan Ally McBealia.. Illalla olo oli jo parempi ja keskiviikkona taas työaamu!

Keskiviikkona iltapäivällä käytiin Even ja Leenan kanssa Divonnessa piknikillä! Herkulliset eväät, aurinko, hyvä seura ja kotona odottava salmiakkilähetys korvas kyllä Bernin missaamisen :D Ja niinkuin tänäkin iltana, kuuman päivän päätti ukkosmyrsky!

Leena :)


Huomenna mulla on siis luvassa "iltavuoro"! Aamulla saa nukkua pitkään ja sitten voikin päästää Annan ja Björnin kaksin Geneveen illaksi! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti