Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Palanutta ihoa ja kolmannen viikonlopun kuulumisia

Perjantaina viikon viimesen työpäivän jälkeen tapasin ihan mun ensimmäisen perheen naapuriin muuttaneen toisen suomalaisen au pairin Eveliinan! Käytiin taas tietenkin shoppailemassa :D Tällä reissulla on tullu kyllä shoppailtua ainaki kaks kertaa enemmän kun varmaan koko alkuvuonna yhteensä! Lauataina olikin sitten heti Even synttärit ja iltapäivällä juhlistettiin sitä Even perheen ja mun molempien perheiden kanssa grillaamalla ja aivan suussasulavaa kakkuakin oli tarjolla!



Lauantai-aamupäivällä ehdittiin myös tehdä reissu Annecyyn ja hemmetti miten upee paikka se oli! Kierreltiin vanhakaupunki ensin läpi, käytiin lounaalla ja sit viä shoppailemassa uuden kaupungin puolella, mutta määpä onnistuin oleen ostamatta mitään muuta, kun tuliasia äitille!! Annecy on ehdottomasti näkemisen arvonen paikka!:)




Tänään oon viettänyt oikeen sunnuntaiden sunnuntain :D En oo yksinkertasesti tehny mitään muuta, kun ollu vaan ja syöny! Paitsi pesin vähä pyykkiä mut sitä nyt ei lasketa.. Ihanan rentouttavaa! Ja ilma on myöskin ollut erittäin mukava pitkästä aikaa; vettä sataa ja on "vaan" parikymmentä astetta! Täytyy kyllä myöntää, että auringossa parhaimmillaan +38 astetta, mitä tässä viimepäivinä on ollut, on ihan liikaa jos suunnitelmissa on jotain muuta kun rannalla makoilua!! Enkä oo vieläkään saanut hommattua 50suojakertoimen aurinkorasvaa.. Nyt edessä olevat muutamat ihanan raikkaat sadepäivät on enemmän kun tervetulleita, mutta toisaalta toosi tylsiä, kun ei lapsia oikeen puistoonkaan viitsi viedä.. :( Huomenna luvassa normaalia pitempi työpäivä, joten nyt unta nuppiin, että jaksaa! :p

2 kommenttia:

  1. Mikä Annecysta teki spesiaalin? Katsoin, että se on järven rannalla.
    Onpa siellä ollut lämmintä. Täällä alkaa säätiedotuksen mukaisesti ilman jo hieman paranemaan... sopivasti kun loma loppuu. Vaikka en minäkään välitä liiasta auringosta, ellei sitten saa istua veden rajassa päivää.

    VastaaPoista
  2. Joo, järven rannalla ja heti vastarannalla upeet vuoret ja vesi niin herkullisen mintunvihreää ja kirkasta! Ja sit vanhakaupunki oli tosi kaunis:)

    VastaaPoista