Lauantai-aamupäivällä ehdittiin myös tehdä reissu Annecyyn ja hemmetti miten upee paikka se oli! Kierreltiin vanhakaupunki ensin läpi, käytiin lounaalla ja sit viä shoppailemassa uuden kaupungin puolella, mutta määpä onnistuin oleen ostamatta mitään muuta, kun tuliasia äitille!! Annecy on ehdottomasti näkemisen arvonen paikka!:)
Tänään oon viettänyt oikeen sunnuntaiden sunnuntain :D En oo yksinkertasesti tehny mitään muuta, kun ollu vaan ja syöny! Paitsi pesin vähä pyykkiä mut sitä nyt ei lasketa.. Ihanan rentouttavaa! Ja ilma on myöskin ollut erittäin mukava pitkästä aikaa; vettä sataa ja on "vaan" parikymmentä astetta! Täytyy kyllä myöntää, että auringossa parhaimmillaan +38 astetta, mitä tässä viimepäivinä on ollut, on ihan liikaa jos suunnitelmissa on jotain muuta kun rannalla makoilua!! Enkä oo vieläkään saanut hommattua 50suojakertoimen aurinkorasvaa.. Nyt edessä olevat muutamat ihanan raikkaat sadepäivät on enemmän kun tervetulleita, mutta toisaalta toosi tylsiä, kun ei lapsia oikeen puistoonkaan viitsi viedä.. :( Huomenna luvassa normaalia pitempi työpäivä, joten nyt unta nuppiin, että jaksaa! :p
Mikä Annecysta teki spesiaalin? Katsoin, että se on järven rannalla.
VastaaPoistaOnpa siellä ollut lämmintä. Täällä alkaa säätiedotuksen mukaisesti ilman jo hieman paranemaan... sopivasti kun loma loppuu. Vaikka en minäkään välitä liiasta auringosta, ellei sitten saa istua veden rajassa päivää.
Joo, järven rannalla ja heti vastarannalla upeet vuoret ja vesi niin herkullisen mintunvihreää ja kirkasta! Ja sit vanhakaupunki oli tosi kaunis:)
VastaaPoista