Mun ja Jessican Prom olikin sit ihan mahtava!
Täällä nää koulun tanssiais-treffit menee aina sillä kaavalla, että päivällä on aina joku aktiviteetti, eli tehään jotain kivaa, sitten mennään kotiin laittautuun
ja sitten on Dinner ennenku mennään sinne itse tanssiaisiin!
Mun ja Jessican päivä alko shoppailulla! Tai ei se mikää perus shoppailureissu taaskaa ollu, vaan tiukasti kauppalistassa pysyttiin!
Kyllä sitä rahaa silti meni, mutta sille ei siinä vaiheessa voinu mitään...
Yhessä vaiheessa sydän hyppäs vähän kurkkuun kun oltiin jätskillä just ottamassa kuvaa, mutta mun kamera ei menny päälle!! Toisaalta, mitään paniikki kohtausta
en ihme kyllä missään välissä saanu, varmaan kun jotenkin tiesin ettei mun kamera oikeesti voi rikki olla. En tiedä mitä se tuli, mutta jotenki tiesin, että vika on akussa,
vaikka just eilen sen latasin!! Käytiin sitten yhessä elektroniikka kaupassa kysymässä voitasko koittaa jotain akkua mun kameraan, että näkis onko se vika akussa,
vai onko se oikeesti rikki. Niillä ei ollu sitä akkua tarjolla, mut ne testas onko siinä akussa virtaa ja ei ollu sitten senkään vertaa että mun kamera ois pystyny
ilmottaa, että akku tyhjä, minkä se yleensä sanoo.. Ne sitten otti mun akun ja latas sen ja kun myöhemmin peukut pystyssä se sieltä haettiin nii kamera menikin päälle!!
HUH! aika jännä, jotenkin tiesin ettei se oikeesti oo rikki, enkä saanu mitään paniikkikohtausta :D
Mutta taitaa olla uuden akun tai laturin osto edessä, tietäs vaan kumpi on rikki :D
No mutta, sitten lähettiin takas kotiin ja laittauduttiin yhessä! Jessica laitto molempien hiukset ja mä meikkasin molemmat!
Täällä on myös tapana pojan hommata tytölle Promiin tällänen kukkaranneke, jotka totta kai Jessican kaa hommattiin toisillemme ;)
Kun oltiin laittauduttu lähettiin takas Idaho Fallsiin syömään. Mentiin Olive Gardeniin, joka on siis Italialainen ravintola! Oli ihan hiton hyvää!
Alkupalaks saatiin salaattia ja leipätikkuja ja pääruoaks mä tilasin Parmesaani-kuorrutteista tilapiaa!
Tiukoissa mekoissa ei sit voinu kovin paljoo syödä, mutta Amerikassa se ei haittaa kun otettiin sitten loput (yli puolet) kotiin mukaan!
Yhessä vaiheessa ravintolan manageri tuli sitten kertoo, että tänään kaikki jotka on menossa Promiin saa ilmasen jälkiruoan!! Nam, mä otin sitruuna moussen :)
Myöskin meidän kaverit tuli sattumalta samaan ravintolaan omilla treffeillään ja totta kai otettiin sit kuva! Täs on siis Heriberto, Marco ja Yesica :)
Kun oltiin syöty lähettiin ajeleen takas Blackfootiin sinne itse tanssiaisiin! Kaikki muut koulun tanssiaiset oli siis ollu tosi laimeita, niissä ei ikinä ollu melki ketään,
mutta tällä kertaa porukkaa oli ihan mukavasti! :)
Tansseissa otetaan aina myös valokuvat, pareittain ja ryhmäkuva, mutta meillä kun ei ryhmää ollu nii otettiin vaan pari kuva!
Kuvien jälkeen tanssittiin ja pidettiin hauskaa ja ilman hitaita ei myöskään jääty ku yhet herrasmiehet tuli meitä pyytään tanssiin! :) Täällä on muuten aika jännä kulttuuri,
että kun mennään tanssiasiin deitin kanssa niin hitaita ei yleensä tanssita ku oman deitin kanssa. :D
Heri ja Marco komeina :D
Promin jälkeen Jessica jäi meille vielä yöks! Mahtava, vaikka vähän normaalista poikkeava Prom! :)


















































