Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

lauantai 27. huhtikuuta 2013

When you're gone, the pieces of my heart are missing you. When you're gone, the face I came to know is missing too. When you're gone, the words I need to hear, to always get me through the day and make it ok.. I miss you!

Näin lähti käyntiin viimenen viikko Luisan!
Torstaina menin Luisalle yöks ja oli ihan mahtavaa! Perjantaina meillä olikin sit taas kotikisat joihin Luisa tuli mua kannustaan ja ottaan valokuvia! 
En ollu koko viikkoon menny reeneihin kaiken tän perheenvaihtohässäkän takia nii mulle oli merkitty vaan yks laji :D juoksin siis 800m surkeaan aikaan 3:15 ja olin 8.



Ilma oli ihan surkee kylmä hyi!! Mut kivaa oli :)

Lauantaina meillä oli sit taas mun organisaation vaihtareiden get-together juttu, mentiin Idaho Fallsiin yhelle voimistelu salille ja pidettiin hauskaa!!


Totta kai syötiin myös pizzaa!


Vaihtareiden lisäks siellä oli kavereita ja perheenjäseniä mukana! Mä nappasin mukaani Luisan ja Kentonin!



Tässä vielä Duyen Vietnamista ja Sarah Saksasta!

Sunnuntai-iltana Luisan perhe järjesti pienet läksiäis juhlat.. Luisa kutsu lähimmät kaverinsa perheineen ja kun oltiin kakkua syöty ja kaikki muut oli lähteny
mä, Jessica ja mun host-veli Jake ja sisko Makailee jäätiin vielä pelaileen pelejä ja kaikkee ja kotiin päästiin vasta 11 jälkeen vaikka seuraavana päivänä oli koulua :D

Nyt on siis Prom-viikko ja oli koulussa vähän erikoisohjelmaakin. Maanantaina oli McDaddy day eli ekalla tunnilla kaikki tytöt sai kaulakorut kaulaansa 
ja pojat siis yritti saada ne tytöiltä puhumalla niille :D Se, jolla päivän päätteeks oli eniten koruja oli McDaddy!
Tiistaina oli sama juttu, mut toiste päin eli McMommy day! Mun saldo oli 11 korua, mutta sillä ei ihan sitä titteliä voitettu, pienestä kiinni.. voittajalla oli 13!

Maanantaina koulun jälkeen mentiin sitten mun tyttöjen kanssa ulos syömään ja mentiin totta kai Rupe'siin. 
Se oli mun eka kerta siellä oikeesti syödä, yleensä ollaan menty sinne vaan jätskille tai pirtelölle :D 


Tiistaina myöskin mentiin ruokiksella ulos, käytiin hakeen lounaaks subit tytsyjen ja Brianin kaa!:)


Keskiviikko, Luisan vika koulupäivä, oli sit yhtä itkua ja vollotusta koko päivä..:( koulun jälkeen heitettiin Luisa Jessican kaa kotiin ja otettiin viä viimeset kuvat..


Ostettiin molemmat liput, Luisa osti Idahon lipun ja mulla on vaa USA lippu, jotka molemmat siis yritetään saada nimmareit ja kirjotuksia täyteen.
Mä en oo vielä sitä alottanu, koska mun lähtöön on vielä aikaa. Luisa on ainoo joka mun lippuun on kirjottanu.


Torstaina oli sit päivä, jota olin kauhulla odottanu.. Luisan lähtö.
Mun A.P Bio eli Advance Placement biologia kurssi joutu tuleen kouluun jo 5:30 aamulla, koska meidän pitää saada koko kurssi käytyä ennen 
toukokuun 13. pvää, koska sillon on kansallinen koe siitä. Oppitunnit ei siihen riitä, joten joudutaan pitää pari tällästä koulun ulkopuolella pidettyä tuntia :D
Se ei tosin haittaa ku sen jälkeen onkin sitten se kurssi ohi ja koulu alkaa vasta 9:30 sit!
Koulussa olin kuitenkin vaan aamun lisäks 2 ekaa tuntia, ja sitten Luisan aluevalvoja tuli hakee mut koulusta ja lähettiin ajeleen lentokentälle.
Oli kyllä vaikee sanoo heipat, silmiin sattu nii paljon 2 päivää itkeneenä huonoilla yöunilla..


Kello 12:45 se sit käveli turvatarkastuksista läpi...

Matkalla kotiin Luisan aluevalvoja vei mut Starbucksiin ja kun small talkkasin sen myyjän kanssa sen jälkeen ku se ihmetteli mun nimee et joo oon vaihtari
ja itseasiassa oon justii matkal lentokentält saattamast mun parasta kaveria takas kotiin ym ym, nii se oli sitten että tiekkö mitä, mä tarjoon tän sulle, 
sä tarviit jotain piristää sun päivää! Voi vitsi se oli ihana, oli totta kai pakko halata siitä tiskin yli ja kyllä se vähän piristikin!
Ei se tietenkää Luisaa korvannu, ja koko päivän olin vielä nii maassa et illal kun pelattiin perheen kaa korttia mun perhe ei enää kestäny kattella sitä 
ja ne oli sit et nyt lähetää vuokraa joku hauska leffa ja haetaan sulle Ben&Jerry'siä!!:) 

Tää koko postaus keskitty nyt Luisaan ja meidän vikaan viikkoon, että mun uus perhe jäi täs ny vähän taka-alalle! 
Sanon pikasesti et oon maailman onnellisin, et saan viettää mun vikat viikot tässä perheessä, nää on aivan mahtavia!!

Myöskään ei tullu mulle, eikä Jessicalle kutsua Promiin ollenkaa.. Päätettiin sitte että hitot pojista, me mennään Promiin yhdessä!! 
Prom on siis nyt tänään ja kirjottelen siitä sit erillisen postauksen, mutta päivän suunnitelmat on aika hiton mahtavia!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti