Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Vaikka sua rakastaisin enemmän, nauraisin pois kaiken ikävän...

No olipas taas viikko.. Posti toi viime viikonloppuna mukanaan mulle mekon Promiin (ja Vanhoihin)! 
Tosin siinä oli mulle iso projekti tosiaan kun piti kaventaa, lyhentää ja muutenkin muokata aika paljon.. :D Vihdoista viimein sainkin sen sitten eilen, lauantaina valmiiks!
Heti kun strassit tulee postissa niin niillä pitää vielä taiteilla joku yksityiskohta siihen ja nyt vaan odottaan josko sinne Promiin sitten ees tulee kutsu :D

Tiistaina mulla oli oikeen pizzapäivä, kun aamupalan lisäks tuli koko päivän syötyä vain ja ainoastaan pizzaa :D Koulussa meillä oli yhden koulu-klubin tapaaminen,
(täällä on siis koulussa miljoona erilaista klubia, joiden avulla voi saada stipendejä collegeihin, eli miten paljon sen klubin eteen mitään teetkään, parempi 
mahdollisuus saada stipendi, me luisan kaa muuten vaan liityttiin et nähdään mitä se touhu on) jossa oli pizzaa kaikille osallistujille! 
Illalla oli myös kirkon kautta järjestetty sellanen et mentiin keilaamaan ja pizzalle illalla, eli siis sielläkin tuli pizzaa vedettyä, 
hitto sen päivän jälkeen oli pizzaa koko tyttö... ei siinä, onneks amerikkalainen pizza on HYVÄÄÄÄÄÄ! :D

Torstaina mulla olikin sit taas kisat. Taas ajeltiin bussilla 3h yhteen suuntaan, sinne samaan suuntaan missä ne mun ekat kisat oli, Buhliin.
Lähettiin aamulla 9 joten saikin taas olla koko päivän pois koulusta :D Mulla tosin oli siinä aika paljonkin odottelua, kun perille päästiin siinä 12 aikaan, 
kisat alko 2:30 ja mun ensimmäinen laji, 800m, oli vasta puolessa välissä... kello tais lähentyä 6 kun viimein oli mun ekan kisan vuoro :D
Se ei sitten mennykkän ihan niin hyvin, kun ensimmäisen kierroksen jälkeen alko sattuun kurkkuun ja ihan keuhkoihin asti, kun ilma oli niin kuiva...:s
Ekan kierroksen jälkeen mun aika oli vielä ihan hyvä, mutta sitten oli pakko hidastaa.. hölkkäsin sen kuitenkin loppuun asti,
 vaikka meinasin keskeyttää...sattu niin paljon... Ei oo Idaho ihan mun paikka juosta...
Toiseks lajiks mulle oli merkitty 4x400m viesti, joka oli ihan toisiks viimenen laji.. Olin ihan tuskissani ja olin yskiä keuhkoni pihalle, mutta ei ollu ketään muuta
laittaa mun tilalle juokseen sen viestin, joten pakkohan mun oli sekin sit juosta.. totta kai parhaani tein ja ihan hyvän ajan juoksin, mutta itku oli tulla sen jälkeen
kun en meinannu edes henkee saada... toivottavasti en ehdi mitään astmaa saada täällä olon aikana.. päätin, että jos on kisoja vielä siellä suunnalla, niin mä en 
osallistu, täällä Blackfootissa mulla ei niin pahoja ongelmia oo, mut siellä päin missä noi kahdet kisat oli, mä en yksinkertasesti pysty juokseen...

Täällä on siis kevät jo pitkällä, ja muuten on ollu tosi hienoja ilmoja, mutta täällä TUUUUUULEEEEEEEE :D 
Tossa eilenkin, lauantaina oli 55miles/hr, eli 25m/s tuuli, ja koska täällähän ei melkeen ikinä sada eli on kuivaa, niin tässä on tulos:


Ei, taivaalla ei ollu pilven häivääkään, toi kaikki on hiekkaa ja pölyä tarttunu kuivilta pelloilta mukaan...:D


Aamulla heräsin siis siihen et kuulosti että katto lähtee pään päältä.. 
voitte kuvitella miten helppo on seistä 90km/h liikuvan auton katolla kaatumatta...:D
Vielä perjantaina oli ihan mahtava ja kuuma ilma niin että lenkille ei ois ollu lähtemistä enemmissä vaatteissa ku shortsit ja toppi... 
Oli kyllä huippu lenkki, 8km nilkkapainoissa aurinkorasvan tuoksussa ja lenkin jälkeen lihaskuntoo ja venyttelyt, jälkeempäi oli ihan mahtava fiilis!!

Viimeseks vielä taas isot kiitokset kaikista korteista ja kirjeistä oon saanut!! Kortit edelleen pääsee kaikki seinälle, joka on jo näin täynnä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti