Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Mä tanssin yksin kadulla, ja pidän ovet avoinna, ja nautin joka hetken jälkeen lisää elämästä!!

Justii kun pääsin kirjottamasta, että tänä pääsiäisenä en saanu pääsiäismunia, niin tiistaina Luisalla oli mulle pääsiäis yllätys! 


Viikon kuulumiset ei kummoset oo.. Keskiviikkona ja torstaina meillä oli home track meet, eli kisat järkättiin meidän koululla. Keskiviikkona oli Junior High:n kisat, 
jossa high schoolin joukkue, eli me oltiin auttelemassa. Torstaina oli sit meidän kisat, mutta multa ne jäi väliin kun sain jonkun kevätflunssan
 ja oli liian höttö olo juosta ja pää täynnä räkää.. :( En ihan varma oo että oliko kuumetta, mutta vähän sellanen olo oli.

Perjantaina oli kuitenkin jo parempi olo ja iltapäivällä lähettiin Luisan, Jessican, Brianin ja Brysonin kanssa kattoon Itä-Idahon high schoolien taidenäyttelyä, 
jossa Jessica oli voittanu kolmannen sijan jossain taide kisassa! Jessicalla oli tässä kuvassa näkyvän inkkari-työn lisäks pari muuta upeeta teosta näytillä! 
Tässä työssä mallina oli meidän kaveri Xenia! Myös Bryson meidän koulusta pääsi neljännelle sijalle! 



Tässä myös kuva toisesta Jessican teoksesta, jossa mä olin mallina! 


Taidenäyttelyn jälkeen ilta jatku leffalla, käytiin kattomassa Safe Haven! Aivan huippu leffa, eikä kukkarossakaan tuntunu, kun leffa makso hurjat $3,50!
Oispa Suomessakin näin halpaa..:)


Muuta tähän viikon loppuun on kuulunu Mariukselle skypettelyä, imuroimista, kesätöiden hakua ja tänään lauantaina käytiin Luisan ja Jessican kanssa 
printtaamassa taas vähän valokuvia ja tehtiin Jessicalle sellanen kuvakollaasi homma isolle kartongille muistoks meistä ja tästä vuodesta! 
Jätettiin pieni tila niille kuville, jotka tullaan vielä tässä näiden muutaman viikon aikana ottaamaan, mitä on jäljellä!
Aika alkaa mullakin hupeneen, mutta ei vielä ihan samallailla ku luisalla, joka lähtee jo 2,5 viikon päästä! :(((
Mitenköhän mä pärjään viimet 5 viikkooni ilman Luisaa :(
Meillä on jo kaikki suunniteltu kuinka sit käydään toistemme luona.. Luisa on suunnitellu aikovansa käydä Suomessa jo tänä kesänä!! Tuskin maltan odottaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti