Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

perjantai 18. tammikuuta 2013

Voi olispa aikaa jo kulunut tarpeeksi, kuukaudet menneet, ja sydän ois ehjä! Tai ettei ois, lähtenyt sittenkään pois..

Hupsista keikkaa ei oo taas vähään aikaan tullu kirjotettua, noh eipä mitään oo tapahtunukkaa mistä kirjottais... 
Perus arkee, tanssitunnit alko taas joulutauon jälkeen ja Mariuksella alko intti!

Yks asia taas mikä eroo Suomesta täällä on, että täällä ei käytetä talvirenkaita!
Viime viikolla torstaina oli ihan hirvee ilma, lunta tuli ja tiet oli super super liukkaat ja pakko myöntää et hiukan pelotti olla auton kyydissä... sinä päivä taisikin käydä useempi kolari ja tieltä ulos ajo... ei onneks mun kohdalle! Puhuttiin siis paljon siitä, kui Suomessa täytyy vaihtaa talvirenkaat ja kaikki oli ihan ihmeissään, miten ihmisillä on siihen varaa! Täällä ilmeisesti isoin syy miks ihmiset ei niitä vaihda sen lisäks et ei oo pakko, on se ettei niillä oo varaa ja kun ''ei niitä tarvi''! Nii justii...

Lunta on siis jo ihan mukava määrä täälläkin!:) ja kylmä...



Meillä on tammikuussa nyt joka torstai pidennetty ruokkis ja viime viikolla mentiinkin Jessican kanssa käymään Pizzahutissa syömässä. Tällä viikolla päätettiin säästää rahojamme (tän päiväsen shoppailureissun takia) ja eilen siis Jessican äiti teki hampurilaisia ja mentiin Luisan kanssa Jessicalle syömään. Mä tein suomalaisen pannukakun jälkkäriks ja ah kun oli taas hyvää! 

Ens viikolla meillä on siis Winterfest viikko, eli on taas joka päivä pukeutumis teema! Toivottavasti nyt muistaa ottaa kuvat joka päivä, kun Homecoming viikolla se vähän jäi... Maanantaina meillä ei siis oo koulua Martin Luther Kingin päivän takia:) Lauantaina on sit taas Winterfest Dance, mut erilaisena Homecoming danceen ja Buddy danceen verratuna, näihin tanssiaisin ei oo tarkotus pyytää deittiä.

Noh, tänään sit oli aivan mahtava päivä! Aamulla kello herätti kaheksalta ja yheksältä lähettiin ajeleen Idaho Fallsiin Luisan ja Jessican kanssa! 
Luvassa oli ahkeraa shoppailua ja rahaakin kului sen verran... hups :D



Sitten käytiin Costa Vidassa syömässä, se on siis Meksikolainen ravintola. Me tilattiin kaikki Mango Chicken salaatti ja ai että oli hyvää! 
Tilattiin pienet, mutta Amerikan jättiläisannosten takia ei syöty edes puolia kun oltiin jo täynnä...
totta kai mukaan loput ja huomenna lisää makunautintoo <3



Sen jälkeen käytiin vielä jälkkärillä Kiwi Locossa, eli frozen yoghurt -baarissa! Se on siis vähän niinku jäätelöö, mut terveellisempi versio! Siellä sulle annettiin tommonen kuppi vaan käteen ja sitten teit ite oman annokses, eka sitä yoghurtia, mikä makua/makuja halusitkaan ja sitten noi koristelut, oli marjoja ja hedelmiä ja suklaata ja karkkia ja ai että mä olin taivaassa! Lopuks maksu otetaan sit painon mukaan, että kuinka paljon kamaa otitkaan nii sen mukaan maksat.



Tässä vielä muutama kuva meidän pikku porukasta, eli mun parhaat kaverit Luisa ja Jessica!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti