Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Juhannusviikonloppu

Nyt on 2 viikkoa vierähtänyt ja tänään muutin uuteen perheeseen! Kiitos Leilalle ja Tomille, sekä pojille mahtavasta ajasta!:)
Nyt asustelen siis ruotsalaisessa perheessä, vanhemmat Anna ja Björn, sekä tytöt Tora 2v ja Ylva 1v. :) Mulla on täällä tällanen söpö pikku yksiö, koska asustelen asuntoautossa tässä pihassa :P



Juhannusaattona Leila järjesti grillijuhlat, mutta mun ilta meni suurimmaksi osaksi koti-ikävää potiessa, joten en ihan hirveesti päässyt tänä vuonna nauttimaan Juhannuksesta. :( Aamulla oli kuitenkin jo parempi mieli ja lähdettiin käymään Lucan koulun kesätapahtumassa.
Sen jälkeen tapasin Cessyssä asuvan toisen suomalaisen au pairin, Leenan, sekä hänen kaverinsa. Käytiin tottakai shoppailemassa! :D 
Illemmalla käytiin Leilan, Tomin ja poikien kanssa viimesen illan kunniaks Ornexissa intialaisessa ravintolassa, Rajpoutessa. Ruoka oli huippuhyvää!

Olen muuten nyt lukemassa Leilan suosittelemaa S.J. Watsonin kirjaa, Before I go to sleep, jossa onnettomuuteen joutunut Christine herää joka aamu muistamatta lapsuuttaan lukuunottamatta mitään! On muuten mielenkiintonen :) Leilan takia oon myös tainnut jäädä koukkuun uuteen sarjaan.. FOXilta joka arki-ilta kymppileffan jälkeen tulevaan Ally McBealiin :P

3 kommenttia: