Nyt on 2 viikkoa vierähtänyt ja tänään muutin uuteen perheeseen! Kiitos Leilalle ja Tomille, sekä pojille mahtavasta ajasta!:)
Nyt asustelen siis ruotsalaisessa perheessä, vanhemmat Anna ja Björn, sekä tytöt Tora 2v ja Ylva 1v. :) Mulla on täällä tällanen söpö pikku yksiö, koska asustelen asuntoautossa tässä pihassa :P
Juhannusaattona Leila järjesti grillijuhlat, mutta mun ilta meni suurimmaksi osaksi koti-ikävää potiessa, joten en ihan hirveesti päässyt tänä vuonna nauttimaan Juhannuksesta. :( Aamulla oli kuitenkin jo parempi mieli ja lähdettiin käymään Lucan koulun kesätapahtumassa.
Sen jälkeen tapasin Cessyssä asuvan toisen suomalaisen au pairin, Leenan, sekä hänen kaverinsa. Käytiin tottakai shoppailemassa! :D
Illemmalla käytiin Leilan, Tomin ja poikien kanssa viimesen illan kunniaks Ornexissa intialaisessa ravintolassa, Rajpoutessa. Ruoka oli huippuhyvää!
Olen muuten nyt lukemassa Leilan suosittelemaa S.J. Watsonin kirjaa, Before I go to sleep, jossa onnettomuuteen joutunut Christine herää joka aamu muistamatta lapsuuttaan lukuunottamatta mitään! On muuten mielenkiintonen :) Leilan takia oon myös tainnut jäädä koukkuun uuteen sarjaan.. FOXilta joka arki-ilta kymppileffan jälkeen tulevaan Ally McBealiin :P
no jopas :)
VastaaPoistaEi muuten ole mikään uusi sarja ... KAIKKI katseli 10 vuotta sitten Allya..
VastaaPoistaMulle uusi sarja :D
VastaaPoista