Eilen sitten Leila ja Tomi lähtivät viettämään kaksinkeskeistä laatuaikaa Lyoneen ja mä jäin lasten ja koirien kans tänne, ja olihan se raskasta.. Pojat oli tosi kiltisti, mutta vaikeaa oli esim. käyttää koiria pissillä, kun pojat piti ottaa mukaan.. Tänä aamuna sitten Luca heräs noin 6.40 vaikka tunnin ois viä saanut tutia ja sitten kiukuteltiin siitä, ettei kouluun voitu lähteä autolla. Iso poika halus sitten tulla rattaiden kyydissä ja aamulla 8 jälkeen oli jo niin lämmin, että kahta pojua rattaissa työntäessä 10min kävelymatkan tuli hiki shortsit jalassa.. huh huh! Noo, Lucan ollessa koulussa pystyi vähän hengähtämään, kun oli vain yksi muksu vahdittavana, mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt, kun koulun jälkeen ei maltettu edes päikkäreitä nukkua.. mulle ne tosin ois maistunu erittäin mielellään! :D Leilan ja Tomin tultua takas olin ihan poikki ja ilta menikin sitten telkkaria katsellessa..!
Nyt sitten nukkumaan ja huomenna on Leilan Juhannusjuhlat ja luvassa on grillausta, nam!
Jostain syystä tätä äippää hieman hihityttää.. arvaappa kuka osasi kans "rissata" pienenä ?? :)
VastaaPoistaMiksei bloggerissa voi tykätä kommenteista? :D
VastaaPoistaagreed with the above xdd
VastaaPoista