Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

torstai 21. kesäkuuta 2012

Toisen viikon kuulumisia

Toinen viikko lähti käytiin sitten mukavissa fiiliksissä ja maanantaina kävin shoppailemassa! Mukaan ei tosin tarttunut mitään erikoista.. Älysin ettei mulla ole ihan perus mustia shortseja, joten semmoset kyllä nappasin messiin! Seuraavana päivänä en sitten tehnytkään mitään erikoista.. paitsi nukuin päikkärit! Muksujen päiväuniaikaan tuli itekkin torkahdettua sohvalle. 

Eilen sitten Leila ja Tomi lähtivät viettämään kaksinkeskeistä laatuaikaa Lyoneen ja mä jäin lasten ja koirien kans tänne, ja olihan se raskasta.. Pojat oli tosi kiltisti, mutta vaikeaa oli esim. käyttää koiria pissillä, kun pojat piti ottaa mukaan.. Tänä aamuna sitten Luca heräs noin 6.40 vaikka tunnin ois viä saanut tutia ja sitten kiukuteltiin siitä, ettei kouluun voitu lähteä autolla. Iso poika halus sitten tulla rattaiden kyydissä ja aamulla 8 jälkeen oli jo niin lämmin, että kahta pojua rattaissa työntäessä 10min kävelymatkan tuli hiki shortsit jalassa.. huh huh! Noo, Lucan ollessa koulussa pystyi vähän hengähtämään, kun oli vain yksi muksu vahdittavana, mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt, kun koulun jälkeen ei maltettu edes päikkäreitä nukkua.. mulle ne tosin ois maistunu erittäin mielellään! :D Leilan ja Tomin tultua takas olin ihan poikki ja ilta menikin sitten telkkaria katsellessa..!

Nyt sitten nukkumaan ja huomenna on Leilan Juhannusjuhlat ja luvassa on grillausta, nam!

3 kommenttia:

  1. Jostain syystä tätä äippää hieman hihityttää.. arvaappa kuka osasi kans "rissata" pienenä ?? :)

    VastaaPoista
  2. Miksei bloggerissa voi tykätä kommenteista? :D

    VastaaPoista