Nyt on reilu 2 viikkoa vierähtänyt, mutta koti-ikävään en vieläkään ole tottunut.. Ensimmäinen kouluviikko on takana päin ja ihan kivaa on ollu! Tein ittelleni aluks aivan liian vaikean lukkarin, tai siis sellaisen minkä voisin suomessa tehdä, mutta englanniks kyseiset aineet osoittautuivat vähän turhauttaviks.. Matikan vaihdoin helpompaan, jotta läksyihin ei menis koko iltaa, espanjan vaihdoin anatomiaan/fysiologiaan mikä on ihan huippua, tosin sielläkin osa asioista opetetaa suomessa jo ysiluokalla, mutta tehdään kaikkee jännää, esim testataan meidän veriryhmät! Ja sitten maailman historian vaihdoin köksään :) Älysin, ettei mun oo mitään järkee täällä opiskella itteeni puhki, koska näitä opintoja ei lasketa suomessa.. mielummin meen mistä aita on matalin ja pidän hauskaa tänä vuonna :p
![]() |
| Snake River High School |
Vielä en kertaakaan viime viikolla päässytkään vielä koulubussin kyytiin, joten kokemuksia ja kuvia siitä en voi vielä kertoo :D Täällä saatiin myös perheen lisäystä, sillä yksi host-veljistäni sai toisen lapsen! Pikku Natalia syntyi tiistai-yönä n. 2 aikaan :)
Kaikista parhaiten täällä olen tutustunut toiseen vaihtariin, Luisaan saksasta, koska meillä on 2 yhteistä tuntia! Luisa on ollut täällä vasta viikon. Meidän koulussa on yhteensä 7 vaihtaria! Mun ja yhden japanilais-pojan lisäksi tytöt norjasta, thaimaasta ja kiinasta ja 2 tyttöä saksasta.
Tiistaina käytiin katsomassa koulun näytelmä the Secret garden, jossa mun host-sisko näyttelee intialaista tanssijaa. Eilen, eli perjantaina käytiin ratsastamassa meidän naapurien hevosilla ja täytyy kyllä sanoo et englantilaiseen tyyliin tottuneena länkkäri tyyli oli aika tylsää.
Tässä myös pari kuvaa perheen lemmikeistä, elikkäs 4 koiraa ja fretti :p Sit näillä on viel kissoja mut ne on ulkona eikä niitä paljoo näy :D






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti