Nyt on loman jälkeen melkein yks kouluviikkokin hurahtanut ja viikonloppu taas häämöttää!
Mulla tuli eilen kaks kuukautta täyteen täällä oloa, eli vielä on vähän vajaa 8 jäljellä.
Toinen lomaviikko alkoi maanantaina surullisilla uutisilla, kun perheen ukki nukkui pois 91-vuotiaana.
Se siis tiesi hautajaisia ja loppuviikosta 9 perheen kymmenestä "lapsesta" puolisoineen ja lapsineen tuli siis kylään eri puolilta maata,
ainoastaan Espanjassa asuva Heidi ei päässyt ymmärrettävästi tulemaan.
Voi luoja sitä hulinaa, kun 15 alle 10v lasta pakataan pieneen taloon viikonlopuksi!
Onneksi nyt on kaikki palannut omiin koteihinsa ja rauha palannut taloon! :D
Itse hautajaiset olivat mielenkiintonen kokemus, ensinnäkin täällä ei ole tapana pukeutua mustaan hautajaisissa. "Me ollaan mormoneja, me puetaan mitä halutaan", kerto mun host-sisko.
Toiseksi, ukki oli ollut USAn sotilaana toisessa maailmansodassa, joten hän sai kunnialliset hautajaiset ja armeijan sotilaita oli paikalla, huhhuh mitä robotteja!
Myöskin tuli tutuksi "the 21-gun salute", eli 7 sotilasta ampui ilmaan yhtäaikaa 3 laukausta
kunnioitukseksi hänen palveluksestaan maalle.
Sain myös oppia tuntemaan hänet paremmin, sillä hautajaisissa kerrottiin paljon iloisia ja koskettavia tarinoita hänen elämästään. Se ukki, jonka minä ehdin kolme kertaa tapaamaan, oli jo vanhuudesta vihainen mies, johon ei oikeen saanut enää kontaktia, mutta nyt minäkin tiedän kuinka hieno ihminen hän oli.
May he rest in peace.
Lomaviikolla ennen hautajaisia ehti kuitenkin muutakin tapahtua! Tiistaina käytiin siis siellä Fort Hallin intiaanireservaatissa Buffalo Burgerilla ja oli muuten ihan hyvää! Tai siis muuten normi hampurilainenhan se oli, mutta pihvi oli buffalon lihaa.
Viikonlopun ja alkuviikon hulinan jälkeen tänään oon siis nauttinut ihanasta rauhallisuudesta!
Huomenna meillä on koulussa Mid-Term eli ensimmäinen jakso on nyt puolivälissä, täällä niitä onkin vaan 3.
Sain myös tänään mun koulukuvat, oikeen viimesen päälle Suomi-tyttö -look, kun on valkonen mekko ja sininen tausta!
En ymmärrä, miks tyttöjen piti pukee mekko päälle, vaikka kuvassa ei näy kun olkapäät :D
En ymmärrä, miks tyttöjen piti pukee mekko päälle, vaikka kuvassa ei näy kun olkapäät :D


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti