Harvest break!
Ensimmäinen lomaviikko alko maanantaina löhöilyllä ja mässäilyllä, kun maattiin Katerinan kanssa melkein koko päivä sohvalla kattomassa elokuvia! Illalla oli kuitenkin tanssitunti, jolloi päästii ylös sohvalta :D
Tiistai aamulla Katie ja Coby tuli hakemaan meidät taas ratsastaan:
![]() |
| Hullu poni! |
Tää meidän laiskotteluteema jatku koko alkuviikon, koska myöskin tiistaina ratsastuksen jälkeen lösähdettiin sohvalle kattoon leffoja, mutta sitten tuli sellanen fiilis, että en voi koko päivää vaan sohvalla maata, niin päätin lähtee lenkille! Tuli ihan mahtava fiilis, koska vaikka koko kesänä en mitään tehny, silti jaksoin 5 mailin lenkistä ainakin 4 mailia juosta!
Kävin lenkillä myös keskiviikkona ja torstaina, mutta sitten tuli stoppi.. Torstaina lenkillä pitkästä aikaa juoksemiseen tottamattomata alko polveen sattua, enkä voinut suoristaa sitä! Siinä jäi sitten torstaina tanssituntikin välistä ja vielä perjantai-aamuna polveen sattui, joten palattiin sohvalla löhöilyyn :D
Perjantai-iltana käytiin vielä football-peliä kattomassa Luisan kanssa ja saatiin hyvällä tuurilla molemmat t-paidat! Siellä siis aina heitellään t-paitoja ja karkkia ja pieniä lelujalkapalloja katsomoon.. lelujalkapallon sain mun ihan ekassa pelissä!
Lauantai-aamuna olikin sitten herätys kello viisi reikä reikä ja lähettiin huristeleen kohti Salt Lake Cityä! Siellä olikin sitten ensimmäiseks luvassa kastejuhla. Kastejuhlan jälkeen mentiin Katerinan kanssa Toddin ja Alishan luo, Todd on siis yks mun kymmenestä host-sisaruksesta, joka on asunut 2 vuotta suomessa eli puhuu aika hyvää suomee ja jonka tapasin jo toukokuussa, kun he olivat Alishan kanssa suomessa käymässä!
Todd ja Alisha vei meidät sit kaupungille nähtävyyksiä kattelee ja shoppaileen!
![]() |
| Jotain tuttua sieltä Salt Lake Citystäkin löyty! |
Kaupunki kierroksen jälkeen palattiin sitten kotiin, tilattiin pitsat ja ylläripylläri lösähdettiin sohvalle kattomaan 27 dresses!
Sen jälkeen pelailtiin lautapelejä ja pidettiin hauskaa ja illalla vielä katottiin The Hunger Games!
Sunnuntaiaamuna syötiin aamupalaks tottakai pannareita ja oli ihanaa juoda Dumle-kaakaoo muumimukista!! Toddilla ja Alishalla on ihan mukava kokoelma mun rakastamia muumimukeja ja Todd oli myös tuonu Dumle-kaakaojauhetta suomesta! Kirkon jälkeen pelailtiin vielä lautapelejä ja katottiin Inception, ennen kun Cherie ja Larry (mun host-vanhemmat siis) tuli hakeen meidät ja lähettiin kotiin päin!
Salt Lake Cityssä tuli myös juotua monta kuppia Starbucksia, kun kerrankin siihen oli mahdollisuus! Mun pikkukylästä kun ei starbucksia löydy..:( !! En myöskään ollu tätä ennen kahvia juonu kun kun kerran mun tänne tulon jälkeen, koska myös kahvi ja tee on mormoneilta kielletty eli kahvinkeitintä ei keltään löydy...
Nyt on meneillään toinen lomaviikko! Kohta auton nokka kääntyy kohti Fort Hallia, eli viereistä intiaanireservaattia, jossa käydään syömässä buffaloburgerit!
Myöskin justii tätä kirjottaessa äitin lähettämä paketti villasukkia, villapaitoja ja fazerin suklaata pääsi perille!
Sen jälkeen pelailtiin lautapelejä ja pidettiin hauskaa ja illalla vielä katottiin The Hunger Games!
Sunnuntaiaamuna syötiin aamupalaks tottakai pannareita ja oli ihanaa juoda Dumle-kaakaoo muumimukista!! Toddilla ja Alishalla on ihan mukava kokoelma mun rakastamia muumimukeja ja Todd oli myös tuonu Dumle-kaakaojauhetta suomesta! Kirkon jälkeen pelailtiin vielä lautapelejä ja katottiin Inception, ennen kun Cherie ja Larry (mun host-vanhemmat siis) tuli hakeen meidät ja lähettiin kotiin päin!
Salt Lake Cityssä tuli myös juotua monta kuppia Starbucksia, kun kerrankin siihen oli mahdollisuus! Mun pikkukylästä kun ei starbucksia löydy..:( !! En myöskään ollu tätä ennen kahvia juonu kun kun kerran mun tänne tulon jälkeen, koska myös kahvi ja tee on mormoneilta kielletty eli kahvinkeitintä ei keltään löydy...
Nyt on meneillään toinen lomaviikko! Kohta auton nokka kääntyy kohti Fort Hallia, eli viereistä intiaanireservaattia, jossa käydään syömässä buffaloburgerit!
Myöskin justii tätä kirjottaessa äitin lähettämä paketti villasukkia, villapaitoja ja fazerin suklaata pääsi perille!












Juu aika ihanaa on kyl ollu!! Uu hyvää syyslomaa sullekkin! Kiitos ja pidä sinäkin hauskaa!<3
VastaaPoista