Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

torstai 1. marraskuuta 2012

It's close to midnight and something evil's lurking in the dark, Under the moonlight, you see a sight that almost stops your heart

Halloween!

Meidän Halloween alko jo maanantaina, kun suoraan tanssitunnilta suunnattiin Blackfootin Grandstand of Terroriin! Se oli siis sellanen "kummitusrata", ihan huippu! 
Jotkut jutut oli oikeesti pelottavia ja jotkut ihan sika hauskoja vaan. 
Paras oli kun yhdessä vaiheessa käveltiin pitkää pimeetä käytävää ja yhtäkkiä takaa kuulu moottorisahan ääni ja Texasin moottorisahamurhaaja juoksi takaa meitä kohti, siinä otettiin aika nopeesti jalat alle :D

Tiistaina meillä oli sitten luvassa Halloween juhlat, joissa tuli kyllä sitten taas herkuteltua! 
Meillä oli myös paljon kivaa ohjelmaa siellä ja Kat voitti myös parhaan asun palkinnon! 

Keskiviikkona oli sitten itse halloween ja me pukeuduttiin kouluun! 
Oltiin Katerinan kanssa molemmat kissoja ja Cherie pukeutu mummeliks hehe!



Mun ihanalle valkoselle pitsimekolle taitaa tulla lisääkin käyttöö, sillä ens viikon lauantaina olevassa Buddy Dancessa on Cowboyt ja Enkelit -teema! :D

Luisa oli Roxanne Ritchie Megamind-elokuvasta!

Bryson oli Megamind! Koulun paras asu :D


Halloweenissä oli myös vähän epäonnee matkassa, sillä Kat sai koulussa aivotärähdyksen liikkatunnilla ja oli lääkärin kautta sängyssä koko loppupäivän ja illan.. 
Ei päästy yhdessä trick or treat kierrokselle, mut Cherie tuli sit mun kanssa, et mä sentään pääsisin.. Täällä päin, kun talot ovat aika kaukana toisistaan, järjestetään pienemmille lapsille myös "trunk or treat" eli ihmiset ajo autonsa kirkon pihaan ja lapset kierteli autolta autolle karkkia kinuamassa, minä mukaan lukien! ;)



Mun karkkisaalis! Puolista tosiaan en tykkää, joten saa Katerinakin vähäsen kun kierros jäi häneltä väliin.. 
Katerina on jo kunnolla paranemaan päin! Edelleen päätä jomottaa mut mitään merkkejä mistään vakavemmasta ei ole! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti