Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 11. marraskuuta 2012

I've got boots and she's got wings, I'm hell on wheels and she's heavenly, I'd die for her and she lives for me, Cowboys and angels..

Lauantaina meillä oli Buddy Dance! 
Ne oli siis samallaiset koulun tanssiaiset ku Homecoming oli, joita täällä päin myös treffeiks kutsutaan, mutta tällä kertaa ei ollu formal, 
vaan teemana meillä oli Cowboyt ja Enkelit! Nää oli tyttöjen valinta, joten mä päädyin pyytämään sinne Katen deitin kaverin, Adrianin :)
Katerinan deitti Marco tuli hakemaan meitä kolmen aikaan ja sitä odotti aikamoinen yllätys:

Huomatkaa, tuliais-Ainot on käytössä!!

Larry ei ollu kotona, joten Cherie otti isännän roolin ja piti huolen, että meistä pidetään kunnolla huoli! Harmi, että Adrian asuu matkan varrella kaupunkiin, ihan toisessa suunnassa kun Marco, joten aateltiin että järkevämpi on että napataan Adrian matkaan sitten meidän jälkeen.. Oltais haluttu nähä Adrianinkin reaktio! :D Tässä Marco: 


Meillä päiväohjelmana oli siis luvassa Skittle-keilausta! Skittlesit on siis karkkeja, joita on erivärisiä (vähä ku m&m's) ja aina ennen omaa vuoroo piti ottaa skittle ja sen perustella minkä värin sait sun piti keilata eri tyylillä! Potkasten tai vasemmalla kädellä tai jalkojen välistä ym! Se oli ihan huippua :D 
Komediaakaan meiltä ei kyllä puuttunut, kun Katerinan housut ratkes! Siellä se sitten yritti keilata pyllistelemättä haha!! Voi toista:D
Sen jälkeen käytiin hakemassa Pizzat ja tultiin meille syömään ja pelaileen lautapelejä! Pelattiin Qwirklee ja vanhaa kunnon Unoo!


Sitten pojat lähtikin vetäseen Cowboy-kuteet päälle ja me alettiin kihartaan hiuksiamme ja vetästiin meidän enkeli-mekot päälle! 
Katerina taiko suoristusraudalla mulle tämmöset kutrit, mut tunnetusti mun hiukset ei tykkää olla kiharalla, joten ei ne kauaa pysyny tietenkää :D



Tässä pikkuset enkelit odottelee lehmipoikiaan :D



Adrian, mä, Kat ja Marco!
  
Sitten suunnattiinkin itse tansseihin! Heti sisään päästyämme päästiin tanssiin hitaat, kun tanssien nimikkobiisi Dustin Lynchin Cowboys and Angels alko soimaan! 
On muuten aivan mahtava biisi, sen pääsee kuunteleen tästä.
Sen jälkeen erehdyttiin tanssimaan myös pari nopeeta biisiä ennen kun mentiin ottamaan kuvat, joten kuvissa meillä ei ollu enää paljoo kiharoita jäljellä haha :D

Sitten lähdettiinkin takas kaupunkiin ja kohti walmarttia! (Paikallinen Prisma) Meidän seuraava aktiviteetti oli, että tehtiin toisillemme ostoslistat ja tiimeinä meidän piti mahdollisimman nopeesti käydä hakemassa kyseiset tuotteet meidän kärryyn ostoslistan mukasessa järjestyksessä ja sitten tavata sovitussa paikassa! Siellä sitten juostiin ympäri walmarttia ettimässä mitä randomeimpia juttuja ja ensimmäisen osan voitti Marco ja Kat! Toisessa osassa vaihdettiinkin sitten kärryjä ja meidän piti mahdollisimman nopeesti viedä kaikki tuotteet takas omille paikoillensa ja tavata taas sovitussa paikassa ja senhän mä ja Adrian vietiin ihan 6-0! :D Sen jälkeen lähettiinkin outojen katseiden saattelemana, mitään ostamatta takas kotiin! :D

Kotona pelailtiin sitten vielä vähän lisää lautapelejä ja syötiin pikku naposteltavaa! Kellon lähetyessä jo 12 alettiin olla jo väsyneitä ja naurettiin kaikelle haha! 
Adrian tosiaan päätti ottaa pikku päikkärit! :D

Haha ei ny oikeesti :P

Puoli yhden aikaa pojat lähtikin sitten ajeleen kotia kohti! Meillä oli ihan huippukivaa ja niin oli onneks pojillakin! Nää oli meinaan meidän molempien eka kerta suunnitella tälläset treffit, ku nää oli Katerinan ekat treffit (täällä yleisesti nuoret ei saa käydä treffeillä ennenku ne on 16), eikä me suomessa mitään tällästä tehä! :D 

Pojilla oli ihan mahtavat asut! Näiden upeidet bootsien lisäks niillä tosiaan oli ihan viimesen päälle heinän korret huulessa! :D



Sunnuntai-aamuna mua odottikin sängyn vieressä yllätys!! 
Meillä oli tänään vuosipäivä Mariuksen kaa ja se lähetti mulle kukkia ja suklaata! Mulla vaan on maailman paras poikaystävä, ette voi väittää vastaan!!! <3


 Oikeen hienostunu konvehtirasia! Nam :)


Yön aika oli tuprutellu taas lisää lunta ja aamulla meidän takapiha näytti tältä: 


Tässä myös aivan upee auringonlasku viime viikolta! Kuva on kännykällä otettu, koska olin juoksemassa, nii laatu on mitä on :)



Meillä on myös koulussa uus ällö projekti! Muutama viikko sitten leikeltiin sian sydämmiä, nytten leikellään kissoja! Opetellaan siis ruoansulatusjärjestelmää ja kyllä, joudun siinäkin opetteleen kaikki suolet ja kaikki englanniks! Mut eiköhän se siitä, vähä aika sitten jouduin kirjottaa täyspitkän esseen munuaisten toiminnasta, ja A:nhan mä siitä tottakai repäsin! :D Toivottavasti ette nää painajaisia! :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti