Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

I don't want a lot for Christmas, this is all I'm asking for, I just wanna see my baby standing right outside my door!

12.12.2012! 
(Ja kaksi päivää enään...)

Mun keskiviikko meni koulupäivän jälkeen ahkerasti leipoessa, kun tein piparitaikinan valmiiksi viikonloppua varten! 
Saa nähdä tuleeko hyvää, koska Suomessa mä aina luotan valmistaikinaan :D 
Sain äitiltä muumimuotteja, joten ainakin kodikkaita niistä tulee, varsinkin kun on tuttu heppu auttamassa, 
Marius meinaan tulee perjantaina tänne kahdeks viikoks Havajin lämmöstä ennen Suomeen paluuta!:) 
Mun host-perhe on vähintään yhtä innoissaan, kun määkin :D


Piparitaikinan lisäks tuli väsättyä kolmas satsi karjalanpiirakoita!  Kyllä ne alkaa pikkuhiljaa ihan kohtuullisilta näyttään :D Hyviäkin ovat, nam!


Piparien lisäks meinataan Mariuksen kanssa leipasta mutakakku piparisuklaasta ja tehdä siihen vielä mokkapalakuorrute päälle! 

Taas ei tässä ole kummempia tapahtunut.. Perjantaina oli taas koulun korispeli, mutta muuten viikonloppuna ohjelmassa oli lähinnä ahkeraa skypettelyä. Lauantaina käytiin perheen kanssa Pocatellossa, eli tässä lähellä toisessa vähän isommassa kaupungissa jouluostoksilla 
ja sunnuntaina oli yhden mun 'host-siskontytön' 8v synttärit ja mentiin siis Idaho Fallsiin niille syömään ja kakulle.

Maanantaina koulun jälkeen mua odotti taas kotona ylläripylläri kun äitin lähettämä joulupaketti pääsi perille!


Host-perheen joululahjojen lisäks paketti oli täynnä herkkuja mulle! Joulusuklaata ja glögiä, karkkia ja palttoonappeja:))


Host-siskolle annan joululahjaks kalevalan Lumikukka -korun, jota mä oon jo pitkään himoinnu! Host-isälle iskä toi lapista kuksan oikeen nimikaiverruksella ja host-äiti saa Marimekon keittiötekstiilejä, juustohöylän (täällähän ei sellasia käytetä), pullasudin ja kardemummaa, jonka lisäks mä aion tehdä ja koristella hienon pullaohjeen! :) Koko perheelle lisäks annan kalenterin aivan upeilla kuvilla Suomesta!
Mun perheeltä joulutoivotuksien lisäks he saavat ison levyn Kalevin mustikka-valkosuklaata, jota mun normaalia suklaata syömätön host-äiti rakastaa! :)


Tiistai-aamuna kun heräsin oli posti tuonu tosiaan kaks pakettia lisää! Johanna-kummi lähetti suomalaisia makuja ja hahmoja, 
eli muumijoulukalenterin ja -pastilleja, suklaata, angry birds-purkkaa ja salmiakkia! 
Pirjo ja Susku lähetti myös suklaata ja salmiakkia ja ihanan heijastimen! Täällä en tosiaan heijastintakaan kellään oo nähnyt!!


Kiitoksia ihan kauheesti kaikille paketeista ja korteista! Niistä tulee aina niin hyvä mieli:) 
Jokainen kortti on päässyt myös mun seinälle :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti