Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Olen kesken, en siis lainkaan valmis täältä poistumaan! Juuri kun on meno käynyt elämältä maistumaan..

Nyki reissun jälkeen olikin sit jäljellä enää 3 päivää koulua, jotka meni ihan mukavasti!:)
Tiistaina saatiin vuosikirjat ja kaikki 3 päivää kaikki allekirjotteli toistensa vuosikirjoja ja kirjotteli sinne kaikkee ihanaa! Mulla ainakin omaani lukiessa
tuli helposti hymy huulille :) Viimenen koulu päivä meni mulla ainakin paljon valokuvaillessa viimesiä muistoja kaikista!

A.P Biologyn tunnilla pidettiin hauskaa!


Tässä sitten vielä suurin osa mun lähimmistä kavereista!
Jessica totta kai, Roberto, Marco, Marco, Eddie, Yoshi (japanista) ja Brian!


Torstaina heti koulun jälkeen pistettiin kamat kasaan ja pakattiin ne autoon ja lähettiin perheen ja Jaken kihlatun Whitneyn ja
mun kolmannen veljen vauvan, Aimsleen (10kk)
 kaa leireileen Grand Teton - vuorille!


Torstai-iltana ei ehitty ku pistää teltta pystyy ja sytyttään nuotio ku tuli jo pimee. Istuskeltiin iltaa nuotion ympärillä ennen ku mentiin nukkuun!

Perjantai-aamu oli kyllä perkuleen kylmä, yöllä oli menny ilmeisesti pakkasen puolelle, kun pöydän reunoilta roikku pikkusia jääpuikkoja :D 
Myöskin pikku Aismlee oli yöllä vilustunu ja itku niin vihasesti keskellä yötä, että mun host-äitin piti lähtee keskellä yötä kotiin sen kaa ja Kenton meni mukaan.
Aamupalan jälkeen lähettiin vaeltaan! Maisemat oli aivan upeet ja matkaa kerty about 7 mailia eli reilu 11km.




Iskä tää on sulle! ;)



Suunniteltu reitti oli pitempi kun sen 7 mailia, mutta ei voitu jatkaa loppuun asti kun tuli lumiraja vastaan! Käännyttiin sit takasin..


Jake, Makailee ja Whitney!

Lauantai-illalla mentiin sit käymään viä samanlaisessa kuumavesi maakylpylässä, kun Lava Hot Springsit (mistä on postannu joskus aikasemmin) on,
ja lilluteltiin siellä ja rentouduttiin pitkän vaelluspäivän jälkeen!
Illalla kun myöhään päästiin kotiin ei jaksettu ees nuotioo sytyttää, vaan kömmittiin suoraan makuupusseihimme tutitmaan.

Lauantai-aamuna oli jo lämpimämpi ja ku istuttiin aamupalapöydässä meidän leirille tuli pikku vierailija :D Tää on kuulemma iso täyskasvunen hirvi! :o
Mä kun luulin että tää on teinihirvi heh, Suomen hirvet on paaljon isompia :)




Aamupalan jälkeen purettiin leiri ja pakattiin kamat autoon enneku lähettiin kalliokiipeileen!
Tää oli vaikee seinä nousta ylös, vaikka onkin tosi loiva, mutta muutamassa kohtaa ei oikeen ollu kohtia, mistä ottaa käsillä kiinni :S


Ja tultiin myöskin alas päin! Oli ihan huippua :D



Hirvien lisäks nähtiin myös murmeli!


Kiipeilyjen jälkeen otettiin toinen polku vesiputouksen viertä ylöspäin! Se oli tosi jyrkkä ja mentiin aika pitkälle ylös..alas tullessa pitikin olla varovainen!



Sit syötiin vielä aikanen dinner ennenku lähettiin tien päälle suuntana koti! Tässä vielä vähän kauempaa Grand Teton vuoret! 


Tässä vielä mun maailman mahtavin host-perhe! 



Maanantai oli Memorial Day, jolloin kaikki käy siis aina viemässä kukkia läheistensä haudoille. Myöskin host-isän siskot perheineen tuli meille kylään syömään.

Tiistaina meillä oli sit viimenen tyttöjen päivä Jessican kaa Idaho Fallsissa!
Ei hitto mulla kyllä tulee tätä naista ikävä..Jessica on niin huippu tyyppi ettei toista löydy! <3


Kun tulin kotiin Makaileella oli mulle pikkunen lahja..se oli ostanu meille ihanat "Sisters forever" kaulakorut!!
Makailee on aivan ihana ihminen, mun kiltti ja sulonen, rakas pikkusisko!


Tää päivä (keskiviikko) menikin sit pakkaillessa ja muuta touhuillessa...nyt meen kattoon koulun Graduation juhlaa ja 11 aikaan alkaa sit meidän
Senio All Night party! sää nähä mitä se pitää sisällään!;)

Huomenna onkin sit lähtö kotiin.. pelottavaa... Mun vuosi on ollu aivan mahtava vaikka välillä onkin ollut kauhee koti-ikävä, tai ketuttanu joku asia,
mutta en kadu, että toteutin unelmani! Elokuussa kun tulin tänne tähän hetkeen tuntu olevan ikuisuus, enkä voi uskoo et se on täällä jo! 

Mä kiitän kaikkia, jotka on auttanu ja tukenu mua mun vuoden aikana, varsinkin äitiä ja iskää, jotka päästi mut lähteen ja teki mun unelmasta totta!
Ja mun rakasta poikakaveria Mariusta, joka jakso mua melkein vuoden odottaa!! Yli huomenna nähdään!!<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti