Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

keskiviikko 1. elokuuta 2012

Viikon päästä matka jatkuu!

Hupsista kun tää blogi ehti jo ihan unohtua..

Nyt on pari  viikkoa suomessa mennyt vähän liiankin nopeasti Tampereen ja Ähtärin väliä sahatessa.. Kesästäkin päästiin parina päivänä nauttimaan ja paljon on grillattu!
Viime viikon tiistaina käytiin tytsyjen kanssa viettämässä mun, Ainon ja Essin läksiäisiä tutussa ja turvallisessa New York -ravintolassa! Aino onkin jo viikon Saksassa viettänyt, kun Essi taas lähtee Espanjaan vasta kuun lopulla!


Viime viikonloppuna käytiin Mariuksen kanssa vauhtiajoilla katsomassa Eriniä, Palefacee ja PMMP:tä! Kyllä PMMP vaan on niin mahtava livebändi!


Eilen myöskin näin uudestaan Essiä luultavasti viimeistä kertaa ja suunnattiin piknikille koskenrantaan. Essillä oli mukana pikkupullo kuohuvaa ja käytiin ostamassa mansikoita ja kohotettiin pahvimukit uusille kokemuksille! :D
Vielä on siis viikko aikaa nauttia Suomesta ja kavereista, kun ens keskiviikkona suunnataan Mariuksen kanssa Pariisiin!


Ehdin kirjoittaa yhden postauksen valmiiksi vielä Ranskassa, mutta unohdin julkaista sen joten tässä sekin..!


Sunnuntai 15.7.2012

 Tiistaina käytiin vielä kerran Tomin kanssa vuorilla, tällä kertaa patikoimassa! Kamerakin tuli mukaan ja vielä akku täynnä, mutta ilma ei suosinut kuvaajaa.. pilvistä ja välillä satoi vettäkin.. Matkaa tais kertyä vähintään 15km koko ajan ylös ja alas kiivetessä ja pari kertaa polulta eksyessä ja aikaakin meni tuplasti suunnitellusta:D Takasin tulo matkalla pääsi ukkonenkin yllättämään.. Matkan varrella pari kertaa mietittiin pitäsköhän kääntyä takasin, mutta suomalaisella sisulla ei haluttu luovuttaa ja kun oltiin päästy kääntymispaikkaan olisin voinut jäädä siihen vaan makaamaan ja alottaa vuoristoelämän! :D Mutta paluumatka menikin paljon paljon nopeammin, eikä tuntunut niin raskaalta:) Seuraavana aamuna sai onneksi nukkua pitkään, kun työvuoro alkoi vasta kymmeneltä ja kyllä se uni maistui!






Tuolla kun tosi kaukana näkyy toi korkea huippu, niin sinne ja takas  käveltiin!





Torstain toiseksi viimeinen työpäivä menikin tosi nopeasti ja kivasti, kun käytiin tyttöjen kanssa Leilaa ja poikia moikkaamassa ja Mervi, sekä pikku-Vernerikin tulivat! Muuten en tainnut keskiviikkona ja torstaina mitään erikoista tehdä, kun en edes muista mitä tein..

Perjantaina olikin viimenen työpäivä Toran ja Ylvan kanssa ja illalla syötiin taas intialaista ruokaa sen, ja Annan viimeisen koulupäivän kunniaksi ja jälkkäriksi syötiin mun lauantaisten synttärien kunniaksi vielä söpöt leivokset ja lahjankin sain! Kauniin rasian sveitsiläistä suklaata! Kiitos vielä Anna ja Björn:)


Eilen oli siis mun synttärit ja aamulla kipaisin kaupassa kakkuaineksia ostamassa ja sitten hipsin Even luokse ja pyöräytettiin makoisa kakku Kinuskikissan reseptillä hieman eri koristeluin ja NAM, kun oli hyvää!


Olin lupautunut neljän aikaan vielä katsomaan Lucan ja Mion perään muutaman tunnin, kun Leila ja Anna lähtivät Annecyyn, kunnes Tomi tuli töistä. Pidettiin sitten poikien, naapurin Pinjan, Pinjan äidin Tiinan ja Even kanssa oikein kakkukestit.:) Kun Tomi tuli töistä päästiinkin Even kanssa valmistautumaan ja laittautumaan iltaa varten, joka vietettiin Genevessä ja napattiin sieltä vielä Leenakin messiin!:)




Tänään on luvassa pakkailemista ja lahnaamista, koska Ranskalaiseen tapaan sunnuntaina ei oikein mitään voi tehdä, kun kaikki on kiinni! Vielä yksi yö ja huomenna kotiiiiiiin!<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti