Homecoming-viikko!
Viimeviikon torstaina koulun jälkeen löysin kaapistani yllätyksen:
Oltiin just edellisenä päivänä kaverien kanssa ruokavälkällä puhuttu amerikkalaisista herkuista ja kovaan ääneen mainostin, että ainoo suklaa mitä täällä pystyy syömään on tutut ja turvalliset Snickers ja Twix koska Fazerin ja Maraboun jälkeen kaikki suklaa on pahaa!
Löysin sitten twixin ja snickersin kaapistani ja post-iteillä:
Don't "snicker" too hard. But I would really get "twix" out of it, if you went to homecoming with me
(Älä "naura" liian kovaa. Mutta saisin todella "kiksejä" siitä, että tulisin homecoming tansseihin mun kaa)
Siitä sitten lauantaina mekkoa ostamaan! :D
Meillä homecoming-viikko alko maanantaina pyjama/badhairday -teemapäivällä.
Mun pyjama ei ihan täytä koulun pukukoodivaatimuksia niin tyydyin sunnuntai-lookiin ja muumipeikkoon :D
Tiistaina oli sitten biker/sports -päivä, keskiviikkona Hawaiian -päivä ja torstaina superhero/cartoon -päivä.
Vaikka kuinka puhuttiin, että tällä viikolla otetaan paljon kuvia, nii tottakai se sitten jäi.. :D
Mulla kävin niinkin hyvä tuuri että sain pikku nuhan, että esim havajipäivänäkin mun asuun kuulu tottakai villasukat, koska olin koko ajan ihan jäässä..
Teemapäivien lisäks meillä oli myös iltaohjelmaa..
Tiistaina oli bonfire ja luulin oikeesti että se on joku nuotio-ilta, koska koululla mainostettiin paljon että tuokaa omat vaahtokarkit, mutta se olikin järjettömän iso kokko :D
Tässä myös pari kuvaa mun kavereista!
![]() |
| Michaela ja Luisa |
![]() |
| Chelsea, Katie ja Brian |
Perjantaina meillä oli sitten homecoming-peli, joka tottakai voitettiin 20-3!
Fiilis oli hyvä ja kannustettiin kovaa!
Pelin puoliajalla kruunattiin sitten homecoming kuninkaalliset ja myös koulun marching band esiintyi!
Lauantaina olikin sitten pää päivä ja homecoming tanssit!
Meille oli tiedossa isot "ryhmädeitit" ja 6 parin voimin käytiin ekaks päivällä iJump -trampoliinipuistossa Idaho Fallsissa! Se oli ihan hauskaa. Sitten pojat toi meidät kotiin laittautuun iltaa varten ja päivä jatku illallisella. Terrel tuli 7 aikaa hakemaan mua kotoa ja Sean ja Luisa odotteli jo autossa, koska Sean oli meidän kuskina.
![]() |
| Sean ja Luisa ja mun deitti Terrel |
Brysonin perhe oli lavastanu niiden kotiin kunnon 5 tähden ravintolan ja kaikki oli oikeen viimesen päälle. Syötiin suussa sulava illallinen ja sitten lähettiin kohti tansseja. Meillä oli kunnon säännöt että tytöt ei saanu ite avata mitään ovia ja pojat anto takkinsa meille jopa pikkumatkalle ovelta autolle ja autosta ovelle.
Itse tanssit oli aika laimeet, ei yhtään niinku kaikissa high school-elokuvissa.. Porukkaa ei ollu paljoo, koska ihmiset kuulemma tiputtelee sinne omia aikojaa koko ajan ja yleensä sinne vaan mennään, otetaan valokuvat, tanssitaan pari tanssia ja lähetään. Me otettiin iso ryhmäkuva ja tottakai omat kuvat joka parista.
Sitten lähettiin jo aika pian takasin Brysonille, missä meitä odotti sitten jälkiruoka. Siinä piakkoin kello alkoi jo sitten lähestyä kahtatoista, jolloin oli tarkotus lähtee kotiin. Autosta tottakai saatettiin ihan koti-ovelle asti -tottakai takki hartioilla! Täytyy kyllä sanoo, että ihan jännä kokemus :D








Ihan ekana, oot tosi tosi kaunis sun punasessa mekossa!!! :) Vaikuttaa taas mukavalta ja tosi erilaiselta. Marius ei suuttunu vaikka olit noin herrasmiesmäisillä deiteillä? Hahah ;)
VastaaPoistaKiitos!:) Joo erilaista todellakin ja ei tietenkään suuttunut, kun ei noi mitkään oikeet treffit ollu vaan ihan kavereina mentiin! :D
VastaaPoista