Viime viikonloppuna tehtiin reissu Yellowstonen kansallispuistoon! Perjantai-ilta ajeltiin kohti Island Parkia, jossa näillä on mökki ja asusteltiin siellä. Lauantaina lähetiin Yellowstoneen ja kierreltiin osa nähtävyyksistä, mutta sitten pääsi ukkonen yllättämään ja lähettiin takasin mökille. Sunnuntaina käytiin sitten katsomatta loput nähtävyydet! Yellowstone on kyllä huippu, suosittelen jos ikinä on mahdollisuus siellä päästä käymään! Tässä siis kuvia päänähtävyyksistä..kuvia tuli taas napsittua reilu 500 joten piti vähän karsia! Siellä on kuitenkin paljon muutakin kuin nää nähtävyydet kuten eläimet ja luonto ylinpäätään!
 |
| Fountain Paint Pot |
 |
| Earthquake's Offspring |
 |
| Glepsydra Geyser |
 |
| The Grand Canyon of Yellowstone |
 |
| Ukkonen pääsi yllättään! |
 |
| Mammoth Hot Springs |
Tässä myös muita kuvia täältä, on ollu kauhee kiire ja paljon tekemistä, joten kauheesti en oo ehtinyt päivitellä! Koulubussin kyytiin pääsin siis viimein ja voi luoja! Jos ootte kuullu tarinoita suorassa kulmassa istumisesta ja pomppivasta menosta, niin totta joka sana! Aamusin bussi nappaa kyytiin n. 7:20 ja siinä sitten huristellaan ja kierellään joka talo ja meidän bussin kyydissä mun ja Katerinan lisäks on lähes pelkästään pikkulapsia ja voi sitä huudon ja melskeen määrää iltapäivisin kotiin päin! Huh, onneks ollaan jouduttu meneen vaan kerran kotiin bussilla. Host-mami tulee yleensä hakemaan ja useimpina aamuina on myös vienytkin!
 |
| Suurinpiiretin joka risteys on stop joka suuntaan?? |
 |
| Kyllä, tiet ovat suoria.. jos joudut rattia kääntään, todennäköisesti oot risteyksessä :D |
 |
| Kaikki on aivan valtavaa!! Ite ostin saippuan 750ml :D |
 |
| Hassuja vesimeloneja! |
Ihania kuvia Pöri! ja tosi kiva mekko tossa kuvassa.. Onks se sun hostperhe? :) Lue mä tein kanssa blogin, et miten menee pallon toisella puolella. :D
VastaaPoistaVoi Mikku päivittele paljon, meinaan rakastan lukee tätä!<3 Pidä ihan superkivaa:))
VastaaPoistaKiitoksia!<3 Niin on essi, harmi vaan ettei oo mun :D Se on ton mun siskon ja lainailen siltä aina mekkoja ku kirkkoon pitää olla :D Ja on mun perhe:) Voi Malla yritän kovasti mut nytkin aina aika vaan katoo johonkin tai otan ressiä kuvien lisäämisestä ym mut yritän kirjotella paljon!! Ja essi, voit olla varma että luen! ;) <3
VastaaPoista