Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

lauantai 13. lokakuuta 2012

And those, who were seen dancing, were thought to be insane by those, who could not hear the music..

Jee, sain taas paketin äitiltä ennätysvauhtia perille viikossa!! Muilla paketeilla on siis kestäny reilu 2vk. 
Isossa paketissa oli talvivaatteiden lisäks paaaaaaljon herkkuja joilla luulis taas vähän aikaa pärjäävän :D 


Sain myös mummilta ihanan kortin:

"Niinkuin Mikaela ja Marius", mummi kirjottaa <3
Muumikortti oli oikein osuva, koska rakastetaan Mariuksen kanssa molemmat muumeja yli kaiken!!
Kiitos molemmille mummuille kaikista korteista!! <3

Torstaina koulupäivän ja tanssituntien jälkeen kun pääsin kotiin niin autollista löyty jotain ällöttävää! Mun host-veli Jonathan kaverinsa Tonyn kanssa oli ollu metsästämässä ja saanu saaliiksen peuran! Siellä ne sitten niitä lihoja perkas ja mä tottakai menin kattelemaan, koska täytyyhän mun nyt oppia sitten kun Marius siirtyy noihin vähän isompiin eläimiin;) Nyt on sitten luvassa monta peurapaistia, nam!

Viikonloppu alkoi perjantaina aamulla sitten taas yllättäen lenkillä, koska illalla oli luvassa meidän International Pancake Party!!
Mä tein ihan perus suomalaisen pannarin, joka muuten maistu näin pitkästä aikaa niin taivaalliselta! Luisa teki saksalaisia pannareita, eli meille näin tutummin lättyjä! Nimettiin lätyt sitten uudestaan Eurooppalaisiksi pannareiksi, koska samallailla ne joka maassa tehdään, mutta joka maa kutsuu niitä omikseen. Mun host-perheelle ne oli siis tuttuja nimella ruotsalaiset pannukakut :D Tarjolla oli myös amerikkalaisia pannukakkuja ja  Bryson toi "feikki saksalaisia pannukakkuja", eli joskus aikanaan hänen suvun saksasta tuoma resepti, jollasista Luisakaan ei siis ennen ollut kuullutkaan:D Ne muistutti suomalaista pannukakkua niin, että se tehtiin kans yheks isoks levyks, mut koostumus ja maku oli eri.. Niitä sitten mässäiltiin hymy suin! Amerikkalaiset pannarithan perinteisesti syödään voin ja siirapin kanssa, mutta tällä kertaa meillä oli tarjolla myös vaapukkahilloo ja mun perheelleni tuliaiseks tuomaa lakkahilloo, jota ennen tätä ei oltu uskallettu edes avata. Täällä päin kun lakka ei kasva, niin eihän sit kukaan tienny mitä se on :D
Syömisen jälkeen pelattiin sit peliä "apples to apples". 
Täällä on niin paljon huippu lautapelejä, joita ei suomessa oo, tai ainakaan mä en oo ikinä nähny.. 
Kaikkein huipuinta on, että mun perheellä on Menolippu -lautapeli pohjoismaista, eli Suomihan se sieltä löytyy!

Tänäänkin aamu alkoi lenkillä ja kotiin päästyäni paketti odotteli sängyllä! :)

2 kommenttia:

  1. Kesällä saadaankin sitten maistella kansainvälisiä lettuja ja pelata uusia lautapelejä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noup, mä taidan pidättäytyä ihan suomalaisessa pannarissa! Uudet lautapelit tosin kuulostaa hyvältä!!

      Poista