Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Ja mun unessa saapuu se pimeä, mun rakas ei muista mun nimeä, ja ulkona huutaa outo tuuli..

Maanantaina meillä ei poikkeuksellisesti ollut tanssituntia, joten meillä oli mun ensimmäinen Family Home Evening! Eli siis mormonijuttuja, joka pitäs joka maanantai-ilta olla, mut meillä sattuu silloi oleen tanssi joten ei olla saatu pidettyä. Cherie pyysi mun leipoon jotain suomalaista herkkua sen takia, niin määpä pyöräytin korvapuusteja! Ideana on siis viettää perheen kanssa yhteistä aikaa ja ehkä pitää joku "oppitunti". Me puhuttiin turvallisesta netin käytöstä, josta meillä ainakin kotona puhuttiin jo monta vuotta sitten!

Tiistaina oli sit taas kirkkotanssit! Kuulostaa varmaan joltain tosi laimeelta, mut ne on ihan sika helmiä! Pääsee hengaan kavereiden kanssa ja tanssiin ja pitää hauskaa! :)
Katerinalla on tässä jaksossa Parenting development -kurssi, jossa siis saa feikkivauvan viikoks hoidettavaks! Mä en kyllä tajua, miks ihmiset ottaa sen kurssin, koska kaikki kenellä se on valittaa nii paljo siitä koko ajan! Katerina sai siis tiistaina sen vauvan viikoks, ja ei, se ei oo mikään jauhosäkki vaan kunnon nukke joka parkuu hiton kovaa, jota pitää oikeesti ruokkia ja vaihtaa vaippa monesti päivässä, joka herättää ainakin 5 kertaa yössä ja kaikkee, huhhuh! Mä potkin Katerinan ulos meijän huoneesta täks viikoks, mut ei sekään paljoo auttanu, koska silti mä heräsin yks yö sen nuken rääkymiseen, vaikka välissä oli 2 suljettua ovee ja korvatulpat!!! :D onneks enää 2 päivää jäljellä! :D

Keskiviikkona sitten koulussa Anatomy&Physiology -tunnilla jouduttiin kirjottaa essee munuaisten toiminnasta! Siinä täyty osata nimetä siis ihan kaikki nefronin osat ja kaikki verisuonet jotka munuaisissa kulkee englanniks tottakai, sit piti osata selittää itse munuaisten toiminta, miten ne puhdistaa veren, jokainen vaihe kerrallaan ja minähän osasin!! jee :D tai ainaki musta tuntuu et se meni hyvin... Sitten mulla oli myös fysiikan koe joka kanssa meni varmaan ihan hyvin :p

Sekä tiistaina että keskiviikkona jäin taas koulun juoksuradalle juokseen! Oon juossu täällä tosiaan aika paljon, justii välttääkseni +10 -säännön toteutumista :D Kuntokin on siinä noussu kohisten ja keskiviikkona juoksin 45min väsymättä! 

Meillä on taas parin viikon päästä koulussa tanssiaiset, joihin lupaudin host-siskoni kanssa menemään! Ne on siis tällä kertaa tyttöjen valinta, joten mäkin päädyin pyytämään sinne Katerinan deitin kaveria, jotta olis sit kivempaa kun pojatkin tuntee toisensa. Meillä on kuitenkin ryhmä-treffit luvassa, koska myös Luisa deittinsä kanssa aikoo liittyä meidän seuraan! Nyt sitten suunnittelemaan mitä me meinataan tehdä! Kyseessä on siis Buddy Dance, johon meille tulee joku teema, jota me ei vielä tiedetä ja ideana on pukeutua deitin kanssa samanlaisiin vaatteisiin :D

Torstai-aamuna ku herättiin, niin ulkona odotti yllätys!! Ensilumi oli satanu maahan jee:)



Illalla sitten alko sateleen lisää lunta ja pakkohan mun oli mennä tanssitunnin jälkeen ottaan parit vetkulakuvat sinne lumen sekaan! :D


Perjantaina oli Katerinan 16v synttärit! Illalla käytiin syömässä kiinalaista, mutta oikeen muuta kivaa ei voitu tehdä, koska Katerinalla oli illalla koulun orkesterin konsertti yhdenssä halloween tapahtumassa.. Tänään kuitenkin saatiin vihdosta viimein synttärikakkuakin, njam! 


Lauantaina suunnattiin sitten Katien, Janalycen ja Chelsean kaa Pocatelloon kattoon footballin Idahon mestaruuskisojen karsintapeliä, jonka meidän koulu siis tietenkin voitti! :D Illalla sen jälkeen oli sitten bileet, joissa oli ihan helmee:) Siellä oli laitettu kunnon valot ja kaikki ja oikeen DJ:kin oli soittamassa! Siellä sitten tanssittiin ja syötiin pitsaa kunnes oli aika hipsiä kotio nukkumaan:)


Se on syksy ny! Lumisia vuorimaisemia Pocatellosta!  
Halloween lähestyy kovaa vaihtia ja se on siis keskiviikkona! Halloweenhan täällä on tosi iso juttu ja ensviikolla onkin siis luvassa tiistaina yhdet halloween bileet, keskiviikkona pitää kouluunkin pukeutua ja illalla mennään trick or treat kierrokselle!! :D 

1 kommentti: