Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

lauantai 24. marraskuuta 2012

Olemisen riemu ei ravistele olkapäitä, runoilijan kehto ei ole ruusuista tehty koskaan..

Maanantaina mulla aamu alko vähän huonosti ja väsytti, mutta kun koulun jälkeen käytiin ruokakaupoilla mä ostin ittelleni Ben&Jerry'siä nii johan parani päivä heti :D
Tiistaina oli taas hyvä aamu ja kun aamupuuron jälkeen lähettiin kouluun ulkona oli näin upee auringonnousu!


Viikon viimesenä koulupäivänä eli tiistaina fysiikan tunnilla katottiin leffaa October Sky, joka oli ihan hyvä :)
Ruokiksella Luisalla oli myös jotain tuttua mukana..kinder muna! Siinä sitten kävi ilmi, että amerikassa ei saa olla leluja 
piilotettuna karkin sisään, koska se on vaarallista haha :D Mäkin sain nauttia palasen hyvää suklaata!


Vaikka justiin valittelin, että amerikkalainen suklaa on pahaa, nii kyllä mä täältä löysin kuin löysinkin hyvää suklaata!! 
Terry's appelsiini suklaa, ah.. mut on se kyllä kallistakin..


Tähän väliin sitten vähän maisemakuvaa.. kyllä se täälläkin kylmä jo on kun jokikin oli jäässä :D



Torstaina heräsin sitten kännykän pirinään kun hyvän Thanksgivingin toivotuksia ropisi:)
Me syötiin thanksgiving dinner tosi aikasin, n. 2 aikaan.. Tässä pari kuvaa tarjoiluista.


Meillä oli käymässä mun sisarukset Desiree ja Jonathan perheineen, seka Joseph. Meille tuli myös joku toinen perhe, joita mä en siis tuntenu.. 
Kaiken kaikkiaan meitä täällä oli 19, joten jouduttiin syömään kahdessa pöydässä kahdessa :D 
Ruoan jälkeen istahdettiin sohvalle katsomaan leffaa Baptists at our barbecue ja herkuteltiin kurpitsapiirakalla ja jätskillä!


Illalla kaiken tän syömisen jälkeen mä lähdin lenkille!

Yöllä en jostain syystä saanu oikeen unta ja aamulla olikin sitten aikanen herätys Black Fridayhin shoppaileen! 
Black Friday on siis thanksgiving-torstain jälkeinen perjantai ja kaupat aukee klo 12 yöllä kunnon alennusmyynneillä! Me tosin mentiin sinne vasta aikasin aamulla, 
jotta vältettäs pahin tungos.. Mulle tarttu mukaan mekko, 2 kengät, kaulahuivi ja villapaita ja kaikki yhteensä makso alle 100 dollaria! 
Menin sitten perjantai-iltanakin käymään lenkillä kun muuta tekemistä ei ollu ja siellä pimeessä juostessa näin tähdenlennon!

Täällä on tapana laittaa joulukoristeet heti Thanksgivingin jälkeen, joten meilläkin on siis jouluvalot jo ulkona ja joitain koristeluja sisällä.. voi luoja vielä ei oo ees joulukuu!! Täällä amerikassa joulu muutenkin vaikuttaa tosi kaupalliselta jutulta.. En tykkää!

Me käytiin tänään Cherien ja pikku Justinin kanssa kattomassa heppoja ja kanoja, sillä välin kun miehet viimeisteli jouluvaloja ja Kat oli tanssimassa..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti