Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

lauantai 9. helmikuuta 2013

My best friend gave me the best advice, he said each day's a gift and not a given right! Leave no stone unturned, leave your fears behind, and try to take the path less traveled by!

Tänään on mun puolivuotispäivä jenkeissä!
Se alko mukavasti äitille ja Mariukselle skypetellessä ja aamupalaks ruisleipää<3


Peruseloo tässä taas tääkin viikko oli.. keskiviikkona kun menin koulun jälkeen taas juoksemaan yhessä vaiheessa ipodista alko soimaan Nickelbackin If today was your last day, ja kun kuuntelin ne sanat oikeen tarkkaan tuli taas niin sellanen olo, että hitto kyllä mä välillä tuhlaan päiviä aika huolella.. aika juoksee kovaa vauhtia eikä vuotta oo enää paljoo jäljellä, mutta silti saatan koulun jälkeen kun tuun kotiin vaan lysähtää sohvalle kattoon telkkaria! Tuli melkeen huono omatunto siitä, koska ihan hyvin voisin soittaa jollekki kaverille et mitäs tehtäis! Toisaalta oon huomannu et kalenterissa kyllä alkaa viikonloput täyttyyn ja paljon aukinaisia suunnitelmia on et kaikkee pitäs tehä, muttei vielä oo aikoja sovittu. Vaikka tänne ollaan vuodeks tultu asumaan ja normaalia elämää elämään, silti pitäs ottaa kaikki tästä ajasta irti ja tehdä mahdollisimman paljon kaikkee et meinaa alkaa oikee ressaamaan..

Torstaina oli kuitenkin jostain syystä taas huono päivä.. mua väsyttin ihan sikana koko päivän ja ei ollu mikään maailman paras fiilis. Koulun jälkeen kun meillä oli ekaks voikkatunti, olin siinä odotellessa nukahtanu sohvalle, eikä kukaan ilmeisesti ollu raaskinu mua herättää, kun heräsin sitten 15 min ennen tunnin loppua! Missasin voimistelun, mut päikkärit teki kyllä terää :D Tanssitunnin jaksokin sitten taas paljon paremmin!

Perjantaina oli taas aivan mahtava päivä! Aamulla heräsin taas lenkille ja tein myös lihaskuntoo ja aamupalaks söin ruisleipää oikein kunnolla salaatilla, tomaatilla, herneenpaloilla, kurkulla ja kananmunalla! Sitten 1 aikaan Jessica ja Luisa tuli taas hakeen mua ja mentiin Jessicalle ja luvassa oli Pulla Partyt!



Tässä mun tytsyt pullan pyöritys koulussa! 


Jessica sai tehtäväkseen munalla voitelun!


 Mm, kun tuoksuu hyvälle!<3


Tässä sitten puolet meidän lopputuloksesta! Tehtiin oikeen kaks pellillista pullaa ja kaikki oli taas taivaassa:) 
Siinä leipoessa ja hengaillessa aika meni taas ihan siivillä! Miks aina kun on kivaa aika menee niin nopeesti ja sit pitääkin jo lähtee:(
Jessicalla alko työvuoro viideltä ja se heitti mut ja Luisan samalla kaupunkiin asioille ja sieltä sitten mentiinkin kotio...

Se siitä keväästä... alko sitten tottakai taas sataan lunta. Hitto, pitikin mennä sanoon haha :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti