Tänään on mun puolivuotispäivä jenkeissä!
Se alko mukavasti äitille ja Mariukselle skypetellessä ja aamupalaks ruisleipää<3
Torstaina oli kuitenkin jostain syystä taas huono päivä.. mua väsyttin ihan sikana koko päivän ja ei ollu mikään maailman paras fiilis. Koulun jälkeen kun meillä oli ekaks voikkatunti, olin siinä odotellessa nukahtanu sohvalle, eikä kukaan ilmeisesti ollu raaskinu mua herättää, kun heräsin sitten 15 min ennen tunnin loppua! Missasin voimistelun, mut päikkärit teki kyllä terää :D Tanssitunnin jaksokin sitten taas paljon paremmin!
Perjantaina oli taas aivan mahtava päivä! Aamulla heräsin taas lenkille ja tein myös lihaskuntoo ja aamupalaks söin ruisleipää oikein kunnolla salaatilla, tomaatilla, herneenpaloilla, kurkulla ja kananmunalla! Sitten 1 aikaan Jessica ja Luisa tuli taas hakeen mua ja mentiin Jessicalle ja luvassa oli Pulla Partyt!
Tässä mun tytsyt pullan pyöritys koulussa!
Jessica sai tehtäväkseen munalla voitelun!
Mm, kun tuoksuu hyvälle!<3
Tässä sitten puolet meidän lopputuloksesta! Tehtiin oikeen kaks pellillista pullaa ja kaikki oli taas taivaassa:)
Siinä leipoessa ja hengaillessa aika meni taas ihan siivillä! Miks aina kun on kivaa aika menee niin nopeesti ja sit pitääkin jo lähtee:(
Jessicalla alko työvuoro viideltä ja se heitti mut ja Luisan samalla kaupunkiin asioille ja sieltä sitten mentiinkin kotio...
Jessicalla alko työvuoro viideltä ja se heitti mut ja Luisan samalla kaupunkiin asioille ja sieltä sitten mentiinkin kotio...
Se siitä keväästä... alko sitten tottakai taas sataan lunta. Hitto, pitikin mennä sanoon haha :D







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti