Viimeviikolla oli siis ystävänpäivä, tai siis täällä päässä Valentine's Day, mikä on siis iso juttu täällä!
Samanlailla kuin esim Halloween tai joulukin, kaupat oli jo pari viikkoo aikasemmin pullollaan Valentine's Day kamaa!
Meillä oli tiistaina taas ne sellaset kirkon tanssiaiset johon mentiin Luisan kaa -lähinnä syömään!
Kuultiin et tällä kertaa tarjoiluna on mansikoita, banaania ym muita marjoja ja hedelmiä ja suklaalähde johon ne voi dipata oih!
Tottakai oli myös tarjolla Cinnamon Bears..hyi saakeli! Siis karkkia jossa on jotain ihan ihme maustetta ja maistu ihan hirveelle :D
Joku ystävänpäivä juttu täällä... Oli kivaa ja tanssittiinkin, vaikka lähinnä meni syömiseks ja juoruiluks :D
Keskiviikkona sitten Luisa tuli meille koulun jälkeen ja tehtiin myöhäinen synttäri / ystävänpäivälahja meidän lemppari opelle Mrs. Asmukselle!
Sulatettiin saksalaista Milka suklaata ja suomalaista Fazeria ja muotoiltiin ne sydämmiks ja koristeltiin! Niistä tuli tosi hienot:)
Tehtiin myös pieni kortti ja paketin toiselle puolelle tehtiin Suomen ja Saksan liput osottamaan kumpi on kumpaa suklaata :) Mrs. Asmus ilahtu tosi paljon :)
Sitten koitti itse Valentine's Day torstaina! Mä en älynny ajoissa lähetellä mitään kortteja tai kirjeitä, mutta kiitos Essille ja Johannalle korteista!
Ite lähetin Mariukselle tosin kuvan kortista, jonka oisin sille lähettäny jos oisin ajoissa älynny:
Mun kundille
En tarvitse kimaltavia koruja.
Tai kukkia. Ei, ne ei oo mun juttu.
Ja karkit vaan tekee mut lihavaks,
joten taidan vaan sanoo "Ei!" niille!
Pärjään kyllä ilman noita juttuja.
Koska mulla on sut ja se riittää!
(Mut jos oikeesti haluat antaa mulle jonkun noista jutuista, en valita, rehelliseti.)
Koulussa sitten moni tyttö kävely kukkakimppu kädessä, minkä ne oli saanu ja paljon syötiin suklaata ja moni oli pukeutunu vähä juhlavammin!
Yks koulun club keräs rahaa myymällä sydän-suklaarasioita jo aiemmin, jotka olis kans voinu pienen viestin kanssa lähettää jollekkin.
Mä olin, okei ihan ystävän palveluksena ostanu ittelle rasian kun ei koulun ulkopuolelle (Suomeen hehe) voinu lähettää :D
Okei, rahankeruu hyvään tarkotukseen oli kyseessä, mutta tästä tuli 3 dollaria (2,25e) maksettua: :D
Yks koulun club keräs rahaa myymällä sydän-suklaarasioita jo aiemmin, jotka olis kans voinu pienen viestin kanssa lähettää jollekkin.
Mä olin, okei ihan ystävän palveluksena ostanu ittelle rasian kun ei koulun ulkopuolelle (Suomeen hehe) voinu lähettää :D
Okei, rahankeruu hyvään tarkotukseen oli kyseessä, mutta tästä tuli 3 dollaria (2,25e) maksettua: :D
Koulupäivän jälkee mun päivä jatku normaalin kaavan mukaa; voimistelu- ja tanssitunnit ja sitten kotiin nukkumaan :)
Cherie unohti ottaa meille ruokaa mukaan, kun mentiin siis suoraan koulusta ja päätti sitten käydä hakee meille kiinalaista!
Kaupungin paras kiinalainen on siis korttelin päässä meidän tanssistudiolta hehe :D Vois se useemminki unohtaa meidän eväät ;)
Perjantaina meidän piti sit lähtee heti 5 aikaa, kun host-isä tulee töistä, ajeleen Island Parkkiin sinne samaiselle mökille, missä oltiin joulukin.
Meillä oli siis pitkä viikonloppu, kun maanantaina oli President's Day ja ei ollu koulua.
Noh, mä olin valmiina jo ennen viittä, mutta loppujen lopuks päästiin lähteen vasta 10 jälkee illalla!! :D Mä lähinnä istuin sohvalla ja katoin telkkaria
ja odotin et oltas valmiita lähteen ja aika pitkään siinä istuinkin :D Kello lähesty jo puolta kahta yöllä, kun päästiin perille...
Unta en sitten ihan hirveesti saanu, koska kaikki mukulat päätti sit herätä jo vähän 7 jälkeen ja alkaa juokseen kiljuen ympäri taloo
ja tuttuun tapaan kun totta kai siihen heräsin, en sen jälkeen enää unta saanu... En kuitenkaa noussu ennen ku 11 aikaan kun väsytti niin paljon...
Muutenkaan koko viikonlopussa ei ollu kehumista... Lauantai oli mun ja Katerinan osalta aika paljolti pyhitetty läksyille ja päikkäreille, eikä paljoo muuta tullu tehtyä..
Sunnuntaina oli tottakai herätys kirkkoon ja Island Parkissa kun on aina niin paljon lomalaisia, jouduttiin meneen kirkkoon tunti aikasemmin ku se olis alkanu,
eli kaheksalta, et saatiin istumapaikat, koska lomalaisia lukuunottamatta siellä ei kovin montaa sataa asukasta oo, nii kirkkokaan ei kooltaan päätä huimaa!
Sen lisäks et paikanpäällä piti olla klo 8, sinne myös ajaa puolisen tuntia eli herätys oli sunnuntainakin 7 aikaan...
Kirkon pihassa lumikasalla oli pikkasen koko... ihan oikeessa reunassa näkyy pikkasen autoo, johon voi verrata :D
Sunnuntai olikin ainoo kaunis päivä, joka kuitenkin Katerinan kaa vietettiin päikkäreillä kun edelleen väsytti..
Sitten kun noustiin syömään n. 3 aikaa, muut oli lähössä ruuan jälkeen moottorikelkkaretkelle, mut tilaa ei ollu enää meille,
nii jäi sekin hauska sitten meiltä väliin...:( Tässä kuitenkin pari kuvaa Island Parkin upeista maisemista aurinkoisena päivänä!
Sunnuntaina porukka vielä lisäänty, kun Jonathan, Alyssa ja Natalia, sekä host-iskän veli 3 lapsensa ja kahden niistä perheiden kanssa tuli myös sinne!
Tähän mennessä oltiin oltu siis vaan mun perhe ja pikku-Justin ja host-sisko Desiree, kenen mökki se siis on miehineen ja niiden kolme mukulaa.
Nukuttiin Katerinan kaa tähän asti kaksin siinä isossa 5 sängyn huoneessa,
mut nyt sinne siis kotiutu myös Janalyce, sen porukat ja veli vaimoineen + 3 alle 6v lapsen kaa...
Ilta oli hauska ilta nyt kun Janalyce ja Alyssa tuli mun ja Katen seuraks, katottiin The Ugly Truth ja puhuttiin tyttöjen juttuja
ja myöhemmin illalla tai no yöllä alettiin kattoo myös The Notebook ja sen jälkee alettiin puhuun syvällisiä mm. kuolleista ja mielisairaista
(alyssa siis työskentelee mielisairaiden kaa) ja kaikesta muusta sellasesta muiden jo nukkuessa, eikä sit menty nukkuun ennen ku vasta 2-3 aikaan yöllä :D
Meidän piti sieltä siis sunnuntai-iltana suunnata jo kotiin, koska Katerinan piti mennä maanantai-aamuna tanssistudiolle apuopettajaks pikkulasten baletti tunnille,
mutta myöskin sunnuntaina lähtö myöhästy ja alko myös sataa lunta, joten lähtö siirrettiin aikaselle aamulle, koska Katerinan opetus alko jo puoli 10 aamulla.
Noh, mä en sit nukkunu taas koko yönä, koska ne pienet lapset ei nukkunu... puolen tunnin välein joku alko rääkymään...
Sit kun kello vihdoin 4 pitkän tunnin jälkeen löi 6:30 me noustiin ja puettiin kamat päälle, vaihdettiin sänkyihin puhtaat lakanat
ja just kun vietiin kamat alakertaan odottaan autoon kantamista Cherie ilmottaa ettei lähetällä ennen puolta päivää... Nii justii et kerrot si just
ku saatii lakanat vaihettua ettei takasi nukkumaankaa enää voinu mennä... Ketutti kyllä aika paljon, mutsit ku vihdoin päästiin lähtee oli jo parempi mieli
ja kotimatkalla pysähdyttiin Fiesta Olé:ssa syömässä!
Mä menin maanantaina jo 7 aikaa sänkyyn ja 8 nukkuun! Kyllä uni maistu huonosti nukutun viikonlopun jälkeen!
Tiistaina oli sit taas kouluaamu, ei kummempia koulussa, mutta heti suoraan koulusta lähettiin Jessican kaa Jaxonille
ja siitä aika pian myös Traviksen messissä Pocatelloon koripallon district championship peliin meidän koulun joukkuetta kannustaan!
Oli huippu kivaa ja pelissä mahtava fiilis ja peli totta kai voitettiin ja samalla aluemestaruus korein 51-37! Seuraavaks onkin sitten osavaltion mestaruus turnaus!
Pocatellosta kotiuduttiin sit vasta 11 aikaan eilen illalla mutta mahtava ilta korvas kyllä tän päiväset väsymykset!
Tänäänkään ei koulussa ollu kummempia ja koulun jälkeen tulin taas vaan kotiin rentoutuun ja koneelle mm. tätä päivittää
kun ei maanantai-iltasta pikakäyntiä lukuunottamatta oo koneella ehtiny viime perjantain jälkeen olemaan!
Loppuviikoks on taas kalenteri täynnä... nyt käytetään jäljellä olevat 100 päivää huolella hyväks!! :)






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti