Perjantaina mun viikonloppu alko ensimmäisillä Track&field, eli siis yleisurheilu reeneillä!
Tähän astihan mä oon täällä tanssinu, mutta se alko vähän maistumaan puulta niin päätin vaihtaa sen juoksemiseen :D
Perjantai-iltana mentiin sit Luisan, Eddien, Danyn, Elsan ja Marcojen kaa pizzalle! En ollukkaa vähään aikaan käyny pizzalla nii maistu kyl niin taivaalliselle!
Pizzahan oli yks niistä asioista mistä tykkään täällä enemmän, kun täällä pizzat tehdään tosi paksuun pohjaan ja parasta (ja epäterveellisintä) on jos ottaa
täytetyllä pohjalla, eli pohjan sisällä on juustoo!:D
Lauantaina piti käydä juoksemassa omatoimisesti, mutta ei tullu käytyä kun yönaikana oli alkanu kauhee lumimyräkkä, joka jatku vielä koko
aamun ja aamupäivän.. Lauantai tuli vietettyä taas Luisan kanssa, katteltiin leffoja, syötiin ja muuten vaan hengailtiin ja vietettiin ihana päivä!
Katerinalla ei kuitenkaa ollu ihan niin mahtava päivä, ku tanssireeneissä se loukkas polvensa.. sillä meni polvilumpio jotenkin sijoiltaan,
eikä pystyny kävelemään ennenku maanantaina käytyään lääkärissä, joka pisti sen polven jotenkin takasin paikoilleen :) Silti se vieläkin sillä vähän ontuu..
Maanantaina sit jatku juoksureenit, jotka on siis joka koulupäivä heti koulun jälkeen, perjantai-aamusin ja yleensä lauantaisin pitää tehdä omatoiminen lenkki.
Mun isoin ongelma on se, että vaikka jaksan juosta jopa sen 10km, oon tosi hidas jos kisata pitää vaikka 800m, eli vauhti on mulla tässä kevään projekti! :)
Tiistaina aamulla oli kauhee sumu! Ei paljoo takapihan aitaa pitemmälle nähny!
Auringon nousu oli kyllä upee sumun läpi!
Tiistai oli tosi kiire päivä! Koulun jälkeen reenit, joista suoraan mentiin kattoon meidän koulun musikaalinäytelmä; footloose! Se oli tosi hyvä:)
Sieltä sitten lähettiin suoraan Mrs. Asmuksen luo ja meillä oli astronomian night lab, eli piti tunnistaa tähtiä ja tähtikuvioita taivaalta, eikä vaan paperilta!
Katteltiin myös jupiteria Mrs. Asmuksen kaukoputkellä ja jupiterin lisäks nähtiin 4 jupiterin kuuta! Oli ihan hiton helmee!
Niinku varmaan kuvista näkee, eli aikas vilponen myös.. Jessica onneks oli varustautunu ja toi mullekkin huovan johon kääriytyä ja ison mukillisen kuumaa kaakaoo! Jessicahan ei oo meidän astronomian kurssilla, mutta jouduttiin kaikki tuomaan joku mukanamme ja tehtävänä oli opettaa niille tähtien ja tähtikuvioiden nimiä!
Jessica tosin jo aiemmin tän kurssin ottaneena hyvin muisti suurimman osan! Luisa toi yhden host-siskoistaan, Elisen! :)
![]() |
| Jessica, Elise ja Luisa |
Koko night lab juttuhan alko vasta puol 10 illalla ja kello oli jo yli 11 kun vihdoin pääsin kotiin ja tutimaan, 2 tuntia yli mun nukkumaanmenoajan!
Sen, ja myös juoksureenien takia loppuviikko menikin sitten tosi väsyneenä, enkä koulun ja reenien jälkeen kotiin päästyäni paljon muuta jaksanu enää tehä,
kun venytellä samalla kun tein läksyjä ja sitten tulikin jo 8 aikaan mentyä nukkumaan..
Perjantaina sai sit nukkua pitkään kun reenit oli vasta 11 ja reenien jälkeen Luisa tuli meille!
Tehtiin yhdessä vähän koulujuttuja ja katteltiin telkkaria ja yllätys yllätys... syötiin! :D
Sitten heitettiin Luisa kotiin ja suunnattiin kaupungille ja mun ostoslistalta tällä kertaa löyty vähän parempia juoksusukkia ja rakkolaastareita, kun onnistuin saamaan jo ekalla viikolla rakon.. Dinneriks meillä oli cheese quesadilloja, eli siis pelkästää juustolla täytettyjä tortilloja... ja taas ihmettellään miks amerikkalaiset on läskejä :D
Lauantai-aamu menikin sit skypetellessä ja siivoillessa ja kirjaa lukiessa, kunnes Dave, mun aluevalvoja, tuli hakeen mut puol 4 aikaan ja suuntana oli Kelly Canyon! Luvassa oli siis laskettelureissu ja parin tyypin peruttua meidän porukassa oli mun ja Daven lisäks vaan saksalaiset Tobi ja Sarah! Tobi onnekkaana asustaa Idaho Fallsissa ja Sarah puolestaan Shelleyssä, joka on aika lailla Blackfootin ja Idaho Fallsin puoli välissä. Meillä oli ihan sika mahtava ilta ja sain kaks uutta kaveria, joidenka kans synkkas saman tien!:)
Lasketeltiin ihan rinteen sulkeutumiseen asti ja päästiin siis lähteen vähän 10 jälkeen ajeleen kotiin päin ja hyvä fiilis jatku ihan kotiin asti, johon mä pääsin aikalailla tasan puolen yön aikaan :D Matkalla syötiin sit meidän menomatkalla ostetut subit, (kun ravintolat siellä laskettelukeskuksessa/lähistöllä vuorilla oli kuulemma superkalliita) ja ennenku heitettiin ensimmäisenä Tobi kotiin käytiin vielä hakemassa jälkkäriks snickers-jäätelöpatukat, kun niistä oli jossain välissä ollu puhetta kuinka me kaikki rakastetaan niitä! :D Seuraava laskettelureissu on suunnitteilla jo heti 2 viikon päästä, jonne on tulossa enemmän porukkaa, vaihtareita siis tästä lähi alueilta! :)
Myöskin totta kai pitää kehuskella, että meidän koulun molemmat koripallojoukkueet, sekä tytöt että pojat voitti osavaltion mestaruudet!
GO PANTHERS! ;)










Ei kommentteja:
Lähetä kommentti