Viime viikko oli jakson viimenen viikko, ja vaikka täällähän ei siis mitään koeviikkoja oo, vaan kokeita on tyyliin joka kappaleen jälkee, on kuitenkin loppukokeet ihan kaikesta mitä koko jakson aikana on käsitelty (eli joulukuun alusta lähtie), eli kaikki on ihan kuolleita ja ressaantuneita. Mullakin oli 4 projektia jotka piti palauttaa viime viikolla ja torstaina kaikista aineista siis loppukokeet, mutta mä päätin etten aio ressata yhtään kun numerot oli niin huippukondiksessa ennen finalseja, että vaikka feilaisin ne ihan täysin vähintään B tulee joka aineesta! Mun kuluneen jakson aineethan oli liikunta, englanti, historia, kuvis ja astronomia :)
Vaikka en ottanu ressiä kokeistani, olin itekkin kuitenkin tooosi väsyny jostain syystä ja varsinkin keskiviikkona ja torstaina koulun jälkee oli nii sellanen fiilis, että mä en yksinkertasesti tuu saamaan raahattua itteeni pukkariin ja vaihtaa juoksukamppeet päälle..mutta kun pakotin itteni tottakai siihen ja tein hyvät reenit molempina päivitä huomas kyllä liikunnan hyvät puolet nii kirkkaasti: reenien jälkeen oli niin hyvä ja piristyny fiilis ettei tosikaan!
Kouluviikolla mentiin siis samalla kaavalla joka päivä; koulu, reenit, kotiin ja läksyt/projektit ja nukkuun.. mitään erityistä ei mahtunu mihinkään päivään...
kunnes koitti PERJANTAI!
Lähettiin siis aamulla aikasin 10 aikaan taas mun tytsyjen Luisan ja Jessican kanssa Idaho Fallsiin shoppaileen!
Aamu alko aamupalalla Starbucksissa! Mun uus vakkari on iso cappuchino chai-siirapilla naminaminami<3
Siitä matka jatkukin sitten ostarille missä eka stoppi oli Victoria's secret ja mä ostin ihanan kookos-passionhedelmä -tuoksun ja alushousuja.
Sitten kierreltiin useempi vaatekauppa, mutta IHME KYLLÄ mä en löytäny yhtikäs mitään! Ei tullu siis alushousujen lisäks ostettua vaatteen vaatetta :D
Sitten kierreltiin useempi vaatekauppa, mutta IHME KYLLÄ mä en löytäny yhtikäs mitään! Ei tullu siis alushousujen lisäks ostettua vaatteen vaatetta :D
Ostin kuitenkin lisää niitä kauniita teerasioita, mitä oon tässä keräilly, taisin joskus aiemmin postata kuvankin..
mulla on niitä nyt 8 kappaletta ja se taitaa olla riittävästi mun kokoelmiin:)
mulla on niitä nyt 8 kappaletta ja se taitaa olla riittävästi mun kokoelmiin:)
Vielä ennen lähtöö Luisa ja Jessica kävi taas Costa Vidassa syömässä, tai olin mäkin siellä mukana, mutta mä olin pakannu omat eväät mukaan,
että saisin sitte lounaasta säästettyä:) Vielä ennenku kotiuduttiin käytiin Rupe'sissa pirtelöillä jälkkäriks!
että saisin sitte lounaasta säästettyä:) Vielä ennenku kotiuduttiin käytiin Rupe'sissa pirtelöillä jälkkäriks!
Lauantaina heräsin sit aikasin aamulla tekeen mun perjantain reenin, kun jäi reenit väliin shoppailureissun takia, mutta tunnollisena totta kai tein sit omatoimisen.
Sit kotiin päästyäni olikin sit Mariukselle skypetyksen vuoro!<3 Juteltiin taas pitkään ja jouduttiin sit lopetteleen kun oli aika lähtee taas perheen kanssa Lava Hot Springseille! Eli siis sinne samoille kuumille lilluttelu altaille missä käytiin uuden vuoden päivänä :) Sielläkin meni sit koko päivä ja kotiin päästiin 7 aikaa vasta. Oli sit pakko käydä uudestaan juoksemassa illalla, tällä kertaa sit lauantain omatoiminen eli ihan perus 4-5 mailia hölkkää. Oli tullu jo pimee mutta taskulampun
kanssa mentiin ja oli tosi ihanaa kun peltojen keskellä juostessa näkee koko taivaan ja kaikki tähdet kun ei kaupungin valoja oo lähelläkään :)
Sit kotiin päästyäni olikin sit Mariukselle skypetyksen vuoro!<3 Juteltiin taas pitkään ja jouduttiin sit lopetteleen kun oli aika lähtee taas perheen kanssa Lava Hot Springseille! Eli siis sinne samoille kuumille lilluttelu altaille missä käytiin uuden vuoden päivänä :) Sielläkin meni sit koko päivä ja kotiin päästiin 7 aikaa vasta. Oli sit pakko käydä uudestaan juoksemassa illalla, tällä kertaa sit lauantain omatoiminen eli ihan perus 4-5 mailia hölkkää. Oli tullu jo pimee mutta taskulampun
kanssa mentiin ja oli tosi ihanaa kun peltojen keskellä juostessa näkee koko taivaan ja kaikki tähdet kun ei kaupungin valoja oo lähelläkään :)
Viime viikon sunnuntaina mentii taas Jonathanille kattoon Ice Age 4 sillä sen 3D telkkarilla, leffa oli kyllä huippu, mutta edelleen se 3D pilas koko nautinnon.. En tykkää.
Tänään taitaa olla sit ihana rentoutumis sunnuntai, kun ei edes läksyjä tai mitään oo!
Huomenna alkaa siis uus jakso, jee oon innoissani! Mulla alkaa nyt siis Biologia, joka on siis college tasonen kurssi..otettiin se Luisan kanssa koska opettajana on Mrs. Asmus ja muutenkin ois kiva jos tänä vuonna tulis edes jotain uutta opittua koulussa haha :D Sitten on Digital Graphic Design, jossa kuulemma tehdään niinku leikekirja valokuvista. Sit ihan perus Englantia, historiaa ja liikuntaa! Älysin et ihan huippua, että mulla on liikuntaa vikalla tunnilla, et kun nyt on ollu muutamana päivänä koulun jälkee fiiliksiä, ettei millään huvittas mennä vaihtaa vaatteita reeneihin, nii nyt ei niitä voi enää tulla ku vaatteet on jo valmiiks vaihettu!! :)
Torstaina on myös ekat yleisurheilukisat...ei pidä odottaa liikoja, mä oon meinaa vielä ihan surkee :D


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti