Isä olen täällä maailman toisella puolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!
Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestäin huolen,
Ja laulan pappadaduda pa pappa du dadappa!

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Mä olen alkanut ymmärtää jotain siitä, että mitä se tarkoittaa, et meillä on vain tämä elämä. Se merkitsee, kuinka se käytetään..

Maanantaina meillä alko uus jakso! 
Ekan tunnin kurssi, college tason biologia ainaki tähän asti ollu tosi kivaa! Tokalla tunnilla mulla on (ainakin toistaseks) se digital graphic design, 
minkä hyvin toden näkösesti vaihdan pois jos jotain parempaa on tarjolla.. Muutenhan mulla on ihan perus aineita: historia, enkku ja liikunta.
Ne on ihan mukavia kursseja, ja varsinkin mun uus historian opettaja on ihan huippu! Vihdoin pääsin eroon siitä edellisestä, en tykänny siitä yhtään!

Ensviikon lauantaina meillä on taas koulun dance, Morp (haha prom kirjotettuna takaperin), joka on taas tyttöjen valinta. Meidän ei alunperin pitäny mennä sinne, 
mutta kun se on Luisan vika school dance, koska se lähtee kotiin jo ennen promia ja halus sinne mennä Eddien, sen 'poikaystävän' kaa ja halus
 et mä tuun totta kai mukaan kun sinnehän mennään aina ryhmässä, joten pyysin taas sitten yhden Eddien kaverin sinne ja meitä menee sinne aika iso 
porukka tällä kertaa! :)

Torstai olikin sitte erityinen päivä, olin mun ekat yleisurheilu kisat! Lähettiin koululta kesken tuntien klo 11 ajeleen kohti Kimberlyä koko joukkueen voimin!
Mulle oli merkitty vaan yks kisa, juoksin siis 1600m ja jee en ollu viimenen!! :D Mailin juoksu oli ihan alussa, joten mun kisat oli ohi nopeesti, jo 3 aikaan.
Päivä meni lepposesti loppuun, oli mukava aurinkoinen päivä joten hengailtiin vaan auringossa ja mä jopa paloin vähäsen! Ah kevät <3


Kisat kesti myöhään ja päästiin lähteen vasta 9 ajeleen kohti kotia ja matka oli siis melkein 3h, joten nukkumaan pääsin vasta puolen yön jälkeen.

Lauantai-aamuna mun aluevalvoja soitti sitten 8 aikaan, että hän tulee hakeen mua 20 minsan päästä lasketteleen! Olin unohtanu ihan koko jutun! :D
No äkkiä ylös ja aamutoimet ja olinkin jo aamupalaa vaille valmis, kun Dave tuli! Hyvä minä :D


Oli taas ihan huippu päivä! Meitä oli siellä Namsoo Etelä-Koreasta, Win Win kiinasta host-siskonsa kanssa, Elis Tsekeistä, 
ja kuvasta puuttuu "Guy" Thaimaasta ja yks tyttö vietnamista jonka nimee en nyt muista...

Mentiin Pocatellon vieressä olevaan laskettelu keskukseen jonka nimi oli Pebble Creek. 
Ihan sika hyvä paikka, rinteet mahtavan jyrkkiä ja aivan mielettömät maisemat!







Kaikkien osalta päivä ei menny kuitenkaan ihan niin mahtavasti.. Thaimaan poika Guy (hauska lempinimi sillä, kun sen nimi on ihan mahdoton) 
loukkaantu semi pahasti.. Se oli ensimmäistä kertaa rinteessä ja heti ensimmäisellä itsenäisellä laskulla sen parituntisen oppitunnin jälkeen
se ilmeisesti laski jotain pylvästä päin ja kaatu, löi päänsä ja menetti tajuntansa.. Se lennätettiin sitten helikopterilla sairaalaan ja sillä on
kallossa murtuma ja aivoissa verenvuotoo.. mutta kuulemma ei oo liian vakavaa, et kauheella päänsäryllä se siitä kyllä selviää :)

Reissun jälkeen mentiin sitten vielä Win Winin luokse kattoo leffaa ja vitsi niillä oli kunnon eläintarha kotona! 
Maatilaeläimiä löyty sioista vuohien ja aasien kautta hevosiin ja kissoihin ja sisältä löyty kolmen koiran lisäks papukaija ja kilpikonna! Huhhuh :D

Tässä kyllä rumin otus minkä oon koko elämäni aikana nähny!! :D




Löysin myös sisäisen amikseni!! Eihän mitään kahvinkeittimiä tarvita kun on älliä päässä! 
Keitä vesi kattilassa, ja pistä suodatinpussi kahveineen suppiloon ja kaada vesi!
Harmi etten keksiny tätä aikasemmin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti