Tässä viimeaikoina on tapahtunu paljon, muttei oikeen mitään erikoisempaa. Koulu alkaa nyt loppua kohti helpottaa, mulla on enää 3 päivää jäljel!
Huomenna lähen siis Nykiin viikonlopuks, jonka takia missaan maanantaina koulua ja ens viikon torstaina onkin sit vuoden viimenen koulupäivä!
Jouduttiin 4 kertaa Advance Placement biologian kurssilla tulla kouluun jo 5:30 aamulla opiskeleen, jotta saatas koko kurssi käytyä 13. pvään mennessä,
koska silloin oli iso koe siitä, jonka otti 3 ihmistä meidän kurssilta, ja niiden ansiosta me ei siis enää tehdä sillä tunnilla mitään! Kouluun joudutaan menee,
mutta saadaan vaikka nukkua tai pelailla pelejä, tehdä muiden aineiden läksyjä ym aina aamusin:)
Uskalsin myös kerran kokeilla syödä koululounaan täällä, aina oon siis ottanu kotoo eväät tai harvemmin ollaan lähetty jonnekkin ulos syömään.
Tossa on siis pallo perunamuussia kastikeessa, joka oli kyl aika hirveetä, sämpylä, jauhelihapihvi joka oli iha hyvää, keitettyä parsakaalia, purkkipäärynää hyi,
salaattia ja raejuustoo, pari suolakeksiä ja maitoo. Tosta kaikesta tuli syötyä salaatti, parsakaali, raejuusto, jauhelihapihvi, ja puolet sämpylästä :D
Vaihtoehtona löytyy siis totta kai joka päivä pizzaa, burrito tai perunamuusin sijaan olis voinu ottaa ranskalaisia..
Kaikki suurimmat projektitkin on jo tehty ja mitään suurempaa ei siis enää oo luvassa, kun ei mun tarvi ees loppukokeita tehdä :)
Suomen pelejäkin oon saanu täällä katteltua! Pelit Saksaa ja Slovakiaa vastaan kattelin netistä, mutta suomenkielistä selostusta mulla ei siis ollu viä..
Ranskan pelin aikaan olin koulussa, samotin Usan pelin, mutta sen kuuntelin nettiradiosta! Sen jälkeen älysin venäjän peliin, jonka sain katottua kans netistä
laittaa Novan nettiradion siihen päälle, että sain suomenkielisen selostuksen! Välieriä ja finaalia en sit nääkkään, koska mielummin nautin Nykistä!
Lopetin myöskin trackin pari viikkoo sitten, koska kotiin paluun lähestyessä en halunnu tuhlata aikaani juoksureeneihin, vaan mielummin johonkin
kivaan! Oon kuitenkin käyny ite juoksemassa, kun on siltä tuntunu ja host-äitin kanssa ollaan käyty kävelyillä tai pyörälenkeillä! Yks päivä myös käytiin
Jessican kanssa kävelyllä Blackfootin pikkulammikkoa ympäri ja nähtiin aivan upee auringonlaskukin!
Täällä on siis ollu jo ihan kesä, viimeset pari viikkoo ollu tosi kuuma ja vaikka kuinka oon aurinkorasvalla lätränny, silti pääsin hiukan palamaan..
Tänään sitten vähän viileeni, päivällä oli vielä nättiä, mutta nyt tuolla ulkona on jo pilvistä ja koko viikonlopun ois tarkotus täällä sataa. Onneks Nykissä ei!;)
Viimeviikko oli kans yks päivämäärien viikko..
Tiistaina 7. pvä oli Mariuksen synttärit, Torstaina 9. Pvä olin ollu Idahossa tasan 9kk, Lauantaina 11. oli mun ja mariuksen puolitoistavuotis pvä,
ja sunnuntaina tottakai äitienpäivä! Mun kortti äitille ei päässy perille ajoissa, enkä tiedä onko se perillä vieläkään :( Host-äiti sai kuitenki kortin,
halin ja muffinin aamulla, ja kirkon jälkeen skypettelin Suomi-äitille!<3 Myöhemmin syötiin sit äitienpäivä päivällinen ja juustokakkua jälkkäriks!
Huomenna siis aikanen herätys 5:15 ja suunta kohti New York Cityä!
Eilen oli suunnitelmmissa pakata, mutta koulun jälkeen heti kun pääsin ovesta sisään lysähdin uupuneena sohvalle ja heräsin siitä sit 2 tunnin päästä.
Illalla en saanu enää aikaan, mutta tänään sit ja ny on siis kamat valmiina huomiseen! Outoo lähtee matkalle puolityhjällä laukulla, mut kun tunnetaan yhtenä niistä ihmisistä jotka aina pakkaa liikaa! Tää on kuitenki vaa vklp reissu, ja pitäähän vähän shoppailuvaraa jättää ;)


Moi! Tuli vaa mieleen et mite ne jenkit lausuu sun nimen ? :D
VastaaPoistaNe sanoo sen joko "MiKheila" tai "MiKhaila" yleensä.. Meksikolaiset ja pari hassua muuta tyyppiä osaa sanoo sen enemmän oikein, meksikolaiset espanja aksentin takia :D
PoistaJos ne kysyy mun nimee ja vastaan ihan normaalisti miten se suomes lausuttas nii yleensä ne kuulee sen "MiKarla" tai "MiGaela" ku suomessahan ei sanota kh vaan K on kova kirjain nii ne monesti ottaa sen G:nä :D ja toi K on siks isolla ku ne lausuu sen et paino on tossa K:ssa eikä niinku Suomessa aina sanan alussa :D
Ja jos jossain (esim Starbucksissa) kun ne kysyy aina sun nimen ja kirjottaa sen siihen take away mukiin nii mitä kummallisempia kirjotusasuja on kyl tullu vastaan enkä edes muista kaikkia.. Mackayla tai Maguela tai millon mitäkin.. yleisin on Makayla tai Michaela ku ne lausutaan kans molemmat "Mikheila" :D